ponedeljek, 30. januar 2017

Ponedeljek dan za restart... 14. Dan moje LCHF odisejade

Pozdravljeni Dobrojedci.

Danes je nov dan in prvi dan moje prečiščevalne kure.
Zjutraj popiti jogurt že deluje, tudi kava je dosegla svoj namen, sedaj pa novim zmagam naproti.
Vem, da to kar sedaj počnem ni v LCHF prepričanju še manj v prehrani, ampak to moram narediti, če se hočem popolnoma prepustiti Keto stanju in moje prepričanje je tako, da bom samo tako uspel.
No prehranjeval se bom še vedno po delnem LCHF sistemu, s to razliko, da bom dodal jogurt....No veliko njega ter osnovne oh-je seveda brez sladkorja, sladkor bo samo v jutranji kavi drugače imam nadomestek v obliki eritritola.
Sem pa danes zaznal razliko in to takoj ko sem začel jogurtno kuro, v želodcu sem zaznal neko oblogo ter občutek kot da imam v njem gmoto, po obisku toalete je ta občutek izginil. To bo najbrž zaradi jogurta, ki ga res nisem pil niti mleka že 12 dni. Ampak to je vse normalno, o drugih spremembah ne morem poročati ker jih ni saj sem komaj začel.


Se bom pa danes zamislil nad imenom Low  Carb High Fat (Manj Hidratov več Maščob)
prebiram poste in objave, pa mi ne da , da ne bi razmišljal o tem, ali ni ta kratica zelo preprosta in jo samo mi naredimo zakomplicirano....?
Ne vem  naprimer, ne smem tega ne smem onega, tisto lahko, uno lahko samo toliko kolikor mi je Majda napisala , preračunavamo kcal in beljakovine  ter maščobe, ukvarjamo se z mislijo, kdaj lahko jemo, koliko lahko jemo, kaj sploh lahko jemo in na kakšen način, ufff toliko je teh pomislekov, razmišljanja. Po mojem prepričanju je pa stvar čisto preprosta, in to je tisto, kar ti že ime v svoji osnovi  pove.
Saj vsi vemo katera živila vsebujejo OH-je in katera ne, naprimer žita ter škrobni izdelki ter sladkor je prepovedan oz je vnos na minimumu, beljakovinska živila so v zlati sredini maščobna živila pa prevladujejo... jaz tako razmišljam in mi je stvar čisto preprosta, jaz zase vem koliko moram pojesti da ni pomanjkanja in koliko moram pojesti,da ni prenažiranje, Vso preračunavanje in kompliciranje je po moji logiki čisto odveč, jaz vem kdaj sem lačen če je to trikrat na dan bom jedel trikrat če je pa to enkrat na dan pa enkrat.vem pa tudi kakšne so zahteve telesa po zdravi prehrani. Ko to vse skupaj povežem imam kristalno sliko.
Mi gre pa na živce, ko si naredim obrok po mojem okusu in ko v osnovi upoštevam LCHF načela , nekdo pod mojo objavo napiše " a ni to  živilo prepovedano ". prvo kot prvo Jaz vem kaj je dovoljeno in v koliki meri, če pa to živilo vsebuje Malo hidratov je pa že v samem Low carb High Fat imenu dovoljeno....?   Me razumete.... Ljudje ne komplicirajmo si življenja že tako je preveč komplicirano.... JAZ SEM ZA TO, DA UŽIVAMO in v LCHF prehrani lahko uživamo, sam sem v 14 dnevnem obdobju to sam sebi dokazal.



Danes sem si pa vzel malo več časa za raziskovanje LCHF kuhinje in njenih receptov

saj sem si zadal kar nekaj stvari ki jih bom danes pripravil.
Kot prvo sem se namenil pripraviti domačo LCHF marmelado
z jagodičevjem iz domačega zamrzovalnika to pomeni, da so bile borovnice nabrane lansko poletje v lastni režiji, jagode in maline pa iz domačega vrta
 kot rečeno

vzel sem
1 kg domačega mešanega jagodičevja

2 veliki žlici eritrola
in za na koncu
10 dag želatine










Sadje in sladkor sem kuhal cca 15 min
na zmernem ognju in vse skupaj že malo reduciral
z paličnim mešalnikom sem spasiral
pa ne do konca ker mi je všeč da vidim še
kakšen košček sadja


dodal sem še v vodi namočeno želatino
premešal  marmelado sem dal v vroče  kozarčke
z pokrovom zamašil, ter v vodni kopeli v pečici segrel na 200
stopinjah
da sem jo steriliziral
 spekel bom še domač kruh z LCHF mokami
in večerja bo pripravljena

  Kosilo sem pa pripravil čisto primerno za ta mrzli zimski čas
Namreč pripravil sem
Musako z kislim zeljem in mesom


Vzel sem za 5 oseb
11/2 kg kislega zelja in ga skuhal
dober kilogram mlete govedine  sem prepražil
 na 1. manjši čebuli
masti in
česnu
dodal sol, poper, majaron, timijan, luštrek,mleto kumino in mleto rdečo papriko
in do konca prepražil








vzel sem
5. jajc
jih zmešal z
2.5 dcl sladke smetane in
2. velikima žlicama kisle smetane
v legir.





















Začel sem sestavljati musako
najprej plast zelja
potem plast mesa
in na koncu zopet plast zelja
vse skupaj sem zalil z ligirjem in pekel na 180 stopinjah

cca 1 uro

mmmm božansko



Naslednji recept bo
LCHF nutela
Pa še kaj se bo našlo


pa nasvidenje do jutri



1 komentar:

  1. Se popolnoma strinjam z zapisom glede pravil in "kršenja oz upoštevanja" njih !

    OdgovoriIzbriši