torek, 17. januar 2017

LCHF dieta po moje

Pozdravljeni dobrojedci.

No pa je zopet novo leto  in z novim letom  stare obljube. Hujšanje je le ena izmed njih in čas, za novo dieto
Po toliko sprobanospodletelih dietah , ki sem jih že poizkusil, sem  se odločil,  no v bistvu se je odločila moja boljša polovica, jaz sem se prepustil njeni želji, da poizkusim LCHF dieto . (Low Carb High Fat)
oz. zmanjšan vnos hidratov povečan vnos maščob,  tak je vsaj prevod.
to laično pomeni,  da se odrekaš ogljikovim hidratom in sladkorjem, ter povečaš vnos maščob in beljakovin. Sliši se zabavno in najlažja dieta do sedaj saj vsebuje veeeeeliko mesa , jajc, in mlečnih izdelkov. vse to namreč obužujem... Pa je res tako? 
 Ne vem , če je res, bom  pa definitivno doživel. Pa, da vidimo:  Za začetek sem se zadnji dan pred dieto fino najedel, kaj najedel  nažrl vseh priboljškov, da mi je bilo že slabo in , da sem komaj čakal , da se dieta začne
Prvi dan je bilo vse lepo in prav, zajtrk veliko sira suha salama in jajce, ter kozarec mleka, za kosilo sva si pripravila  veliko solato z piščancem popečenim na maslu  in veste kaj, bila sva sita fuuuul sita. Da omenim, rastlinska olja in margarine  niso dovoljene,  dovoljeno pa je maslo,  svinjska mast in hladno stiskana olja kot sta olivno olje ter bučno olje in olja iz oreščkov. Uauuuu vse to mi je všeč...
 Za večerjo pa sva si privoščila pečenico z kislo repo.  spet fffful nje  in zopet sva bila ful sita. nekaj se mi je zdelo narobe? Kako sva lahko tooook, sita a na dieti sva... Ali si privoščiva prevelike porcije, ali pa je res ta dieta tok nasitna. no ugotovil sem da si dajeva prevelike porcije ... kajti ta hrana je res zelo nasitna...
Naj omenim, da je dovoljena tudi zelenjava ampak, le tista katere plodovi niso pod zemljo.
Prav tako niso dovoljene stročnice oz tista zelenjava ki vsebuje OH. Repa pa je dovoljena pogojno.
Nakupila sva si tudi en kup stvari kot je eritritol sladkor in moko z minimalnim OH jem  ter podobne izdelke in živila , ki mimogrede niso poceni.
 Zdaj pa nama zaželim le  srečo....
Vam pa bom probal čim bolj ažurno pisat o uspehih oz. neuspehih najne čudežne diete,
najine prehrane in receptov, ki jih bova sestavljala. oz našla na internetu.

Danes pa vam podarjam prve tri recepte, ki sva jih sestavila ali pa našla na netu  za drugi dan diete.

Najina lchf fritalja z suhim mesom, sirom ter zelenjavo

za 2 osebi Potrebuješ:

- žlico masti ali masla 
- 10 dag suhega mesa 
- pol sveže paprike
- en sveži paradižnik 
- 1 strok česna
- 10 dag polno mastnega sira (gouda, jošt itd)
- 4 jajca
- sol, poper,  majaron, timijan, origano

priprava :

na maščobi popečeš suho meso, dodaš narezano zelenjavo in česen , soliš popraš
popečeš, dodaš narezan sir, premešaš ubiješ vsa štiri jajca, dodaš začimbe  in počasi mešaš zravensi postrežeš še kozarec polnomastenega jogurta.


lchf fritalja


  kosilo
 Najine piščančje prsi dušene  v lastnem soku in gratinirane s sirom,
listnata solata z jajcem

Za 1 osebo potrebuješ:

- 1 1/2 piščančjega prsa
- maslo
- 2dl vode
- sol, poper, majeron, kumina,  cury
- polnomastni sir

priprav:a
prsa solimo in popramo, na maslu jih popečemo na vsaki strani po 3-4 minute
zalijemo z vodo in dodamo začimbe, dušimo dokler ni meso kuhano.
Meso damo skupaj z omako  v ognjevarno  posodo
potresemo z sirom 
in pečemo v pečici dokler se sir ne stopi 



lchf kosilo piščančja prsa z gratiniranim sirom












Večerja
Pica brez testa

za 2 osebi potrebujemo:

 testo
- 40dag ribane  mozzarele
- 4 jajca
- 50 dag   ribanega parmezana

  nadev  lahko po vaši želji,  jaz pa sem uporabil:
- 2 dcl pelati
 - suha salama
- sveža paprika
- sveži paradižnik
- olive
- 5 dag chedar sir
- 5 dag jošt
- origano
lchf pizza




priprava
mozzarelo, parmezan in jajca zmešamo. Maso damo na peki papir in na pekač,
naredimo krog v premeru cca  30 cm in pečemo na 200 stopinjah približno 12 min.
testo obrnemo in pečemo še 12 min
na pečeno testo namažemo pelate in dokončamo z nadevom ...

pico pečemo še toliko časa da se sir stopi in vse popeče

pa dober tek




jedi so zares okusne in zares se naješ
ampak ali bom res zgubljal težo...?
to je vprašanje za 15 kg moje mase.

2 dan diete počutje sicer super 
jaz sem hiperaktiven,  mojo pa  boli glava
to bo najbrž zaradi pomanjkanja sladkorja


pa lahko noč do naslednjič.


 




4 komentarji:

  1. Super napisano. Komaj čakam nadaljevanje .

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Gos. Jožica hvala za pohvalo. Nov blog je že napisan...lp

      Izbriši
  2. Kozarec mleka? Upam da mandljevega ali kokosevega navadno ni lchf. Vse dobro in lep blog drugace 😬 pa za hujsanje se je treba mlecnin izogibat

    OdgovoriIzbriši