sreda, 18. januar 2017

Lchf prehrana oz . ketonska dieta

pozdravljeni.

Zopet se oglašam , tako kot sem vam obljubil. danes je tretji dan moje ketonske diete  oz. LCHF načina prehranjevanja . Moram pravilno naslavljati vso to zadevščino ker gre nekaterim na socialnem omrežju močno v nos, da pišem zmotno o tem načinu prehranjevanja in, da pišem napake...
Nekateri pač mislijo , da se moraš že roditi učen in kljub temu, da javno pišeš svoj dnevnik moraš predno začneš,  prebrati vsaj 10 strokovnih knjig o določenem postopku ..
No jaz pa mislim, če se že spuščaš v določen način prehranjevanja in pričakuješ rezultate, se ne smeš spustiti preveč resno in strogo , saj potem ni veselja .. vsi pa vemo kako stvar deluje če je spontana in kako ne deluje , če se vse dela na silo in v hudem pričakovanju nekega rezultata in , če slučajno rezultata ni potem je vse narobe sledi depra in slaba volja .Jaz se bom z LCHF načinom prehranjevanja spopadal zgolj zaradi svojega raziskovanja( moja poklicna pot je v profesionalnih kuhinjah po duši in poklicu sem kuhar )  in zato, da bom ugotovil , če mi zares paše in , če seveda deluje ketonska dieta. Se pravi, da ne bom strogo sešteval kalorij, ne bom se strogo držal napisanih pravil in ne bom razočaran, če stvar ne bo delovala. kar pa je pri meni najbolj pomembno , počutim se zares odlično

Zaenkrat po treh dneh vse deluje normalno, razen moje hiperaktivnosti( zares imam veliko energije)
danes recimo sem si že odmerjal svoje obroke . zadnja dva dneva sem resnično pretiraval z obroki.
tako, da sem bil že prenajeden vsega.
Naučil sem se , da sem mleko in jogurt odstranil iz jedilnika. ter zmanjšal obroke za polovico, kajti ta način prehranjevanja in hrana ki se pripravlaj pod pogoji LCHF je resnično nasitna.


Dan sem začel z odličnim zajtrkom ki  je vseboval par rezin sira, jajce, papriko in paradižnik
zares odličen , nasiten, svež in okusen zajtrk

Pri meni stvar deluje, sit sem bil namreč do kosila, kljub temu, da sem imel naporen dan v službi.
Je pa res , da sem komaj čakal na kosilo, pa ne zato ker sem bil lačen,  ampak ker sem po svoji navadi komaj čakal na hrano, obožujem hrano in prehranjevanje. 

Kosilo pa sem si privoščil okoli enih popoldne 

2 manjša piščančja  bedra v naravni omaki brez moke
in skledo listnate solate  z domačo majonezo 
piščančja bedra v naravni omaki brez moke in skleda solate



In to je bilo to za danes
Večerjo sem namreč izpustil iz preprostega razloga... Nisem bil lačen
uauuuu sej ne morem verjet. Za enkrat stvar deluje in jaz sem še vedno dobre volje, nič siten in tečen kot pri ostalih dietah...No privoščil sem si pest lešnikov, predno sem odšel v posteljo.
tudi mojo Nino danes glava nič več ne boli...

to je za danes vse
Jutri je nov dan in nove dogodivščine z LCHF prehrano


LAHKO NOČ


Ni komentarjev:

Objavite komentar