nedelja, 29. januar 2017

12 in 13 dan vikend plan.....12. blog o moji LCHF odisejadi

Pozdravljeni Dobrojedci.


Vikend je za nama, delavni vikend, bil je naporen, ampak lep zaradi  energije, ki jo imava.
Tudi, v metabolizmu se ni dogajalo  bogve kaj,  dejstvo je, da se je sedaj vse pospravilo v svoj red.
No skoraj vse , toaleta je še vedno bolj obiskovana kot prej, sem in tja pride še malo zmede, ampak hitro mine.Ustni zadah se je normaliziral, se pravi v telesu nič posebnega.

Sem pa prebiral poste in komentarje, ki so se pojavljali pod mojimi  objavami, me je imelo, da bi  se smejal celo noč. Nekateri še sedaj ne dojamejo ali pa ne razumejo, da tega bloga ne pišem zaradi tega da bi kogarkoli učil in niti nisem v keto , zaenkrat niti nočem biti,  nisem v popolnem LCHF prehranjevanju, ampak to zvrst prehrane raziskujem, se učim in poizkušam ter ustvarjam  nove  recepte. Ko se bom odločil in to se definitivno bom, vam bom vsem napisal ter seveda poročal o vseh spremembah.
Zaenkrat pa seveda še nisem v keto. No mogoče sem glede na to, da ne pojem skoraj nič oh-ja, je pa tudi res, da pretiravam z beljakovinami. ampak to je moja odločitev tudi tukaj raziskujem svoje meje.


Sedaj vam moram povedati, da se bom 14 dni prečiščeval z jogurtom in probiotičnimi kulturami.
gre za proces kjer se bom prečistil vseh nesnag in napetosti.
Po tem procesu sem se vedno počutil čist,  izpraznjen in  kar je najpomembnejše pripravljen za  morebitno dieto, v mojem primeru je bil vedno uspeh in sem dosegel tisto kar sem si zadal. Sedaj se sliši kot , da sem se z dietami srečal že neštetokrat , pa ni čisto tako. Kot že rečeno sem po poklicu profesionalni kuhar in včasih pač ne gre po načrtih. Zaradi urnika  imam slab  način prehrane in napačne ure obrokov, včasih tudi samo enkrat na dan in še to pozno zvečer. Te situacije so me prisilile, da sem posegel po tej prečiščevalni kuri, se sčistil in izgubil par nezaželenih kilogramov in pridobil novo motivacijo.  Popolni prevzem LCHF prehrane in prestop v keto stanje, tudi zahteva popolno prečiščeno telo no vsaj v mojem primeru je tako, pa naj vsak govori kar hoče, jaz vem kako je pri meni in kako deluje moj metabolizem ter moje prepričanje, v katerem dvomlijvci mojega načina nimajo kaj iskati.
 Moj uspeh je, da sem srečen prerojen, zdrav, zadovoljen in, da vmes izgubim kako kilo al pa dve,pa čeprav ne preračunavam kcal in maščob ter beljakovin.

Brez zamer, ampak veliko sem že slišal na moj račun za dobre stvari se vam iz srca zahvaljujem, za graje in pljuvanje po mojih mislih pa lahko samo rečem, čim več takih, da mi dajo novo motivacijo, mogoče se pa še kaj naučim....

Za vikend sva z Nino kot že rečeno bila v službi zato novih receptov sicer ni... No edini recept ki nama je prišel iz glave so bili današnji. nedeljskovečerni  topli sendviči, hitri in preprosti, ter odlični so bili ... Sem pa v službi za večerjo naši ekipi naredil LCHF večerjo  hitro LCHF pizzo recept zanjo sem napisal v mojem prvem bloku in bili so NAVDUŠENI........


 današnji Topli sendviči.

Za hlebčke sem uporabil
2 jajca ki sem ju zmešal
z žlico kisle smetane
žlico trpotca
žlico lanene moke
Dvema žlicama mandljeve moke
malo lanenih semen in sončničnih semen
sol in
1 dcl  vode
ter žličko bikarbone
vse skupaj  sem
 zmešal v testo




 narezal sem tudi slanino ter
na peki papir položil
 5 malih ploskih štručk katere sem oblikoval z mokirimi rokami,
in priložil še slanino
ter spekel na 180 stopinjah cca 30-35 minut
štručke  so bile  božansko mehke in slanina ravno prav
hrustljava.
Še tople štručke sem razrezal na pol in jih nadeval z
sirom
pečeno slanino

paradižnikom in
kumaricami.
 Tople sendviče sem položil na toaster in jih še dokončno popekel
 uauuuuuuu popolna večerja.
 Meni je v testu nekaj iztopalo , trpotec ali pa lanena moka? Nevem to moram še raziskati. 
Nini so bili božanski.... Meni tudi,  ampak čez specifični okus pač nisme mogel, naslednjič bom izpustil obe moki in uporabil samo mandljevo moko in ji dodal še malo kokosove...


Pa
 lahko noč do jutri.

Ni komentarjev:

Objavite komentar