nedelja, 22. januar 2017

6 dan moje LCHF odisejade

pozdravljeni Dobrojedci


Nedelja je in dan za polnjenje baterij  ter zbiranje svojih misli v neko zgodbo in zaključek  v misel.
Moja misel tega tedna  hmmmm ?

 ""Pojej toliko kolikor  moraš in ne toliko kolikor zmoreš"""

Mislim, da sem s to mislijo povedal vse kar se mi je ta teden dogajalo.

Preveč ni nikoli dobro, pretiravanje povsod pušča posledice in tudi na telesu , v zdravi prehrani.
Naj si bo pri beljakovinah, maščobah, zelenjavi, sadju ogljikovih hidratih kot tudi sladkorjih. povsod je bilo od nekdaj pretiravanje nekaj slabega....
Ta teden sem si to tudi dokazal in to v velikem obsegu, od zaprtja, zmedenosti, do neznosno bolečih ledvic. Ugotovil sem, da bistvo te LCHF prehrane in njenih dietnih vej, niso recepti in izračuni, uboganje svojih mentorjev, ali prevelika pričakovanja.  Ampak doživljanje samega novega načina življenja, poslušanje telesa in nenazadnje upoštevanje svoje duše. Tako življenje funkcionira, ne slepimo se, vse na tem svetu tako funkcionira pa tudi diete. Jajca naprimer  v LCHF prehrani jih je veliko niso pa bila  mišljena kot pretiravanje  , mi se pa z njimi bašemo kot bi bila edino živilo ki ga sploh lahko jemo. Prav  tako meso , dovoljeno je vse ni ovir, meso meso meso, ja fino samo dokler se ne navadiš na količino so sigurno posledice. Zdaj bo nekdo rekel, "pa sej ni v tej prehrani samo meso, meso je zgolj kot dodatek".Dejstvo je,  ko človek začenja na novo s to prehrano, in gleda po raznih blogih, fb stvareh in podobnih omrežjih, so slike, recepti objave, meso, meso, meso , jajca, jajca, jajca, maslo itd. zelenjava je zgolj za okras, ko pa se začnejo problemi se pa vse spremeni.
Nobenega ne obtožujem in nanj ne kažem s prstom,da ne bo pomote.
Hočem povedati, da si zgodbo o uspehu piše vsak sam, vsak mora vedeti kaj je zanj dobro in kaj slabo, konec koncev smo vsi odrasli in že od začetka   živimo v svojih telesih, moramo ga poznati , mi najbolj, nihče drug ne pozna  svojega telesa bolje kot jaz.
 No da zaključim LCHF prehrana, ja sem za in vse je v redu, tudi nadaljeval bom z njo , mogoče se bom odločil za katero od njenih vej namenjeno hujšanju...Ampak , po pravilih ki jih določa moje telo, ne jaz, ampak moj želodec prebavni trak, jetra itd...
Hotel sem samo povedati, da je vse super vse lepo ampak z kančkom posluha za realnost...

Dovolj o tem  važno je, da se počutim odlično v tem načinu prehrane, pretiravanje in z njim povezane  probleme,  pa bom hitro  sanirai, oz. sem jih skoraj že, razen ledvic.  Ponoči so me začela boleti  ledvice  in to tako, da nisem moral spati, ne vem mogoče je to naključje , ampak dejstvo je , da take bolečine nisem občutil še  nikoli .

danes sem spil veliko radenske in stvar se je izboljšala. energije danes ni, prav tako ni motivacije,  veliko pijem, ker imam vedno občutek žeje, no sej to je konec koncev tudi v redu.
to sem pripisal svojemu pretiravanju, s tem sem zaključil in stvar se popravlja .

No pa dovolj jokanja ... še vedno se počutim fuuuul dobro, nič napet nažrt. to je pa najbolj pomembno. pomembno je počutje in meni je OK.


PA PREIDIMO K NAŠEMU PREHRANJEVANJU

danes sva bila z Nino navdušena nad
mlin za moko -zravn lanena in sončnična semena
 najinim mlinom za moko .ki sva ga našla ...
zmlela sva sončnična semena in semna lana,
lahko vam zagotovim, da iz te moke, ne bo kruha. Semana teh dveh vrst rastline, sta mlinski kamen samo zapacala.
Kupiti morava drugače obdelana semena ...






Nina nama je naredila grizljajčke za med pocrkljat, da jaz lažje pišem blog
hvala ti Nina

to ni nič drugega kot, sir narezan na kosčke in spečen v pečici na 200stopinjah
malo za grizljati
 Za kosilo, sem danes pripravil piščanca po toscansko  z veliko začimbami, pelati, čebulo, česnom in , kokosovo olje ter ocvirki namesto navadne maščobe ,  spekel sem ga na 180 stopinjah cca 50 min... za otroke riž za naju pa bučke in šampinjoni na kokosovem olju z mladim sirom in zalito z sladko smetano  ter ogromno skledo kitajskega zelja v solati.

piščanec po toscansko


Sem pa našel eno čokolado, ki nima toliko OH-ja,  da ne bi lchf tega še prenesel .
Na 100g-14g OH od tega 7g sladkorja
 Malo nagrade za nedeljo . Sicer pa bova z mojo šla danes še v Ljubljano na sprehod in mogoče  zavijeva v katero slačičarno katera  ponuja lchf sladice.
 
+
 Tako je dan prinesel konec in  moja razmišljanja, so prišla k sebi , jutri je nov dan in novi recepti.
Upam, da ga začnem bolj trezno kot sem ga prejšnji teden, sedaj vem, kje so moji limiti, koliko lahko pojem in kaj naj pričakujem...


PA LAHKO NOČ

















Ni komentarjev:

Objavite komentar