sreda, 1. februar 2017

Najini žlikrofi... 14. blog moje LCHF odisejade

Pozdravljeni Dobrojedci.


Moje misli moje sanje, s tem bi začel današnji blog .
Naj razložim, Razmišljam tisto o čemer sanjam...  O čem že sanjam?  Hmmmm to pa je vprašanje.
No pa začnimo, sanjam o  Receptih ki se mi oz. se nama pletejo po glavi, o novem načinu prehrane, o najinem navdušenju nad njo, o toliko zamislih, o toliko receptih,  ki jih imava sedaj v glavi o vsem tem sanjam in mislim. Saj ne, da teh jedi še nikoli ne bi naredila , z veliko jedmi sva se srečala že prej , no zelo pogosto se z njimi srečujeva, ampak šele sedaj sva dojela , da sploh ni treba biti ne vem kako pameten, da ugotoviš, da je veeeliko jedi in receptov ki v osnovi niso narejene po LCHF standradih, to dejansko so. In prav to me  oz, naju navdušuje, pri ostalih jedeh, ki v osnovi vsebujejo veliko OH-jev , zamenjaš par sestavin, narediš malo drugače kot zahteva originalni recept.; pa imaš popolno LCHF jed, uauuuuu. In ravno v tem je najin čar te najine nove poti, ki si jo lepo začrtavava.
žlikrofi po najino
in ravno o tem zadnje dni premišljujem , tudi sanjam .











Je pa tudi tretji dan, moje prečiščevalne kure. Vse poteka tako kot mora, moje telo se lepo čisti in vidno kopni....  Na toaleti sem stalni gost, kar je popolnoma pravilno saj probio kulture opravljajo svoje delo in to tako kot morajo.

Včeraj za kosilo svinjska krača pečena v pečici in to tako da je hrustala njammmmm, ter ogroooooomna solata z jajcem in sirom.

Za večerjo pa palačinke z tapioka moko in domačo nutelo in domačo marmelado oboje seveda po LCHF standardih
 seveda pa brez jogurta ne gre, zjutraj pol litra in po vsakem obroku 2 dcl jogurta.

Danes se bom posvetil in razpisal o receptih , ki sva se jih domislila in tudi preizkusila v zadnjih dveh dneh, nekateri so nama uspeli drugi malo manj, pa vseeno jih bova delila z vami.

Začel bom z Nutelo, ki sem nama jo naredil na zalogo, recept je namreč za dva kozarčka.Ni ravno za jesti z žličko kot originalna Nutela, saj ima preveč okusa po  eritritol sladkorju pa vseeno za na LCHF štručke ali LCHF palačinke je odlična. Žal se bom moral odpovedati svoji navadi, da sem pol Nutele pojedel kar tako z žlico, pa vseeno

LCHF Nutela  

vzel sem 2 čajni skodelici cca 40 dag  lešnikov
in jih popražil v pečici na
200 stopinjah cca 10 do 15 min
malo sem jih ohladil in olupil.
zmlel sem jih v mlinčku za kavo da je nastala
mastna snov podobna maslu znova sem vzel mlinček za kavo in v njem zmlel
cca pol skodelice eritritol sladkorja  da je nastal prah
temu sladkorju v prahu sem dodal
cca 10 dag kakao praha
in vse skupaj še malo zmlel, da se je vse skupaj premešalo. Na štedilniku sem stopil
cca 5 dag  kokosovega olja in
15 dag masla ter
  5 dag 80% čokolade,
zmes mora biti tekoča da se vse lepo poveže ko mešaš..
vse našteto sem v posodici zmešal dodal še malo
 vanilijeve arome na alkoholni osnovi brez dodanih aditivov.
(Jaz naredim to aromo  sam ...)
in vse skupaj vlil v kozarec. Nutela je gotova in lahko zdrži tudi do enega meseca
kot rečeno, Nutela je sicer okusna, četudi čutiš lešnike med zobmi , moti pa okus po eritritol sladkorju...
In to kar konkretno.



















































Žlikrofi z skuto in slanino( po Ninino)

 Nina je potrebovala
2 žlici kokosove moke, ki ji je dodala
2 žlici mandljeve moke in
5 žlic tapioka moke
dodala je še
2 jajca  in 3 rumenjake
 ter sol in vse skupakj zgnetla v testo
testo je malo počivalo
 na strojčku za testenine je zvaljala testene plahte cca 10x10 cm








v nadev je zmešala
20 dag skute
5 dag slanine in
1. jajce ter
sol in poper ter timijan
 na plahto testa je nanesla tri kupčke v velikosti čajne žličke
testo je zavila  prerezala tako, da je bil nadev na sredini,
 na obeh straneh stisnila in na sredini žlikrofa pritisniila s prstom
skuha se isto kot navadne žlikrofe samo čas kuhe je cca 5 min daljši.
Moram pa  vas opozoriti, da se žlikrofi med kuho
napnejo in so debeli

midva sva Ninine žlikrofe  jedla v smetanovi omaki in pečenico.

LCHF Schwardwalska  torta 

Za to božansko sladico sva potrebovala
5 jajc
15dag masla
5 dag kakao praha
5 dag sode bikarbone
12 dag mandljeve moke
in 10 dag eritritol sladkorja
 ta recept pišem malo drugače ker so postopki bolj zahtevni
  in se jih moramo držati, če hočemo uspeh

h

maslo in sladkor penasto umešamo, dodamo 5 rumenjakov in premešamo  dodamo še  mandljevo moko kakao in sodo premešamo  , beljake posebaj umešamo v sneg in dodamo k masi ,
ulijemo v modelin spečemo pri 180 stopinjah cca 30 min.

biskvit ohladimo in ga prerežemo počez ,da dobimo dve oblati.

 Za kremo pa smo v skledo dali
2 žlici kisle smetane , dodali smo
25 dag moscarpone sira
in
1/2 lit sladke smetane.
midva sva dodala še domačo vanilijevo aromo
za torto potrebujemo še domače vložene višnje brez sladkorja.


biskvit namočimo z mešanico vode in sladke smetane tervišnjevega soka

sestavimo torto in jo poljubno okrasimo
midva sva jo okrasila z višnjami in  oblanci  80% čokolade.



  To bi bilo za danes vse
lahko noč











Ni komentarjev:

Objavite komentar