petek, 20. januar 2017

4 dan moje LCHF odisejade


Pozdravljeni  Dobrojedci.

Dan je naokoli in jaz sem zopet za računalnikom. Danes se je dogajalo marsikaj , tako v mojem želodcu, glavi, počutju, tako tudi v  dojemanju okolice.
Kje naj najprej začnem .... Najbolje na začetku , no navsezgodaj je bilo sicer vse normalno , ravno prav energije , danes  je nisem čutil toliko kot zadnje dni, pa še vedno več kot pred začetkom novega stila prehranjevanja , sem pa se zopet matral na toaleti, in ostalo je samo pri matranju in stokanju.
očitno je hiperjajčno stanje naredilo svojo oblogo, žal... z jajci bom moral bolj pazljivo, prav tako ne vem kako in kaj  bom z mesom, več fb prijateljev mi je svetovalo, naj vnos  mesa omilim.
Prav tako mi to dopoveduje moj želodec, zanimivo stanje vam rečem . Jutri bom definitivno preživel dan z zmanjšanim vnosom beljakovin in živalskih maščob - razen masla.Če tega ne bom naredil bom vrnil večerjo skozi usta nazaj... hec , ne vem, danes se mi je meso pri večerji  upiralo ... ? Tudi dojemanje okolice se je spremenilo, prej sem malo da ne vse vrgel vase zdaj se mi prvo po glavi preplete koliko je česa in kaj vsebuje....  Opazujem tudi ljudi okoli sebe in razmišljam kakšno prehrano pa imajo oni....? Če je to stanje posledica pomanjkanja  OH  in sladkorjev potem se mi obeta zares zamaknjeno obdobje hahahahahahah .

V teh petih dneh sem se naučil, da na začetku LCHF prehranjevanja oz. ketonske diete   ni priporočeno konzumiranje mleka in jogurtov.
naučil  sem se da je zdravo samo stopljeno maslo ne pa da z maslom menjaš olje na katerem se peče drugo živilo.
naučil sem se tudi, da čeprav prehrana temelji na maščobah, beljakovinah, itd , preveč mesa ni dobro pojesti, konec koncev ti to sporoča tudi želodec in glava, ki še vedno ne more dojeti, kako lahko taka dieta oz. način prehrana konec koncev tudi način življenjskega stila, prinese določene rezultate. Važno pa je , da srce dojame in greš z veseljem v nov dan  in nov način prehrane .

NA NEKAJ PA BI VAS ŠE ENKRAT OPOZORIL 
Kot rečeno v prvem blogu, moj blog ni namenjen učenju drugih niti ni namenjen temu, da mi sledijo 
namenjen je zgolj in izključno mojemu osebnemu pogledu na ta način prehrane in raziskovanju samega sebe in raziskovanju sprememb v mojem telesu. pa hvala za razumevanje 



Dejstvo je, da se jaz kljub manjšim poporodnim težavam, počutim odlično, sveže, lahko in kar je najbolj pomembno prav nič nažrt. Je pa nekaj res,  nemogoče je razložit, kako pogrešam sladice in vse kar je povezano z sladkorjem, zato sem se odločil da bom v prihodnjih dnevih in  tednih.... začel  raziskovati vse kar je in kaj ni res o sladicah v LCHF stilu....danes sem nama z Nino kupil priboljšek,  ki gre odlično  k načinu prehrane ki jo prakticirava, namreč, prava čokolada  z najmanj 70 % kakavovega vsebka in lešniki.No ugotovil sem da ta čokolada ki sem jo kupil niti najmanj ne ustreza  saj vsebuje preveč OH  OD TEGA TUDI PREVEČ SLADKORJA.
saj sem naredil osnovno napako in kupoval z želodcem in ne z očmi ... lepa reč to čokolado bodo pojedli otroci .
večerni sladki moment
































no ko smo že pri nakupih
v velikem trgovskem centru sva zaman iskala razne moke ki nimajo OH-ja vse kar sva uporabnega našla je bila lanena moka  za povrh pa sva kupila še lanena semena 




lanena moka in semena

jutri bom namreč poizkusil narediti testenine iz lanene moke in jajc.
Bolj podrobni opis tega experimenta pa,bo,
laneni krap z rikoto in lanenimi semeni, zraven pa bom naredil preprosto bolognez omako. 

Ampak to bo jutri. tako, da bo tudi recept jutri opisan in poslikan to vam obljubim
V spletni trgovini sva pa naročila  vse kar nisva dobila v trgovinah : mandeljnovo , kokosovo, konopljino moko pa še kaj se je našlo v košarici. Tako, da se  že veselim odkrivanja novih jedi in receptov



 Pa pojdimo k današnjemu jedilniku:

danes  je bil zajtrk bolj kot ne ničn,eno jajce in en košček suhega mesa, 
pa zopet moj napitek iz sadnega čaja pol limone in radenske. no niti nisem bil ne vem kok lačen.


piščančja solata po moje

Sem se pa toliko bolj najedel opoldanskega kosila 
klasična piščančja solata z maslom in klobaso ter jajčno omleto... čeprav se ne vidi je pod mesom in sirom veliko solate sem pa piščanca popekel na masti in ko je bil piščanec pečen sem mu dodal še maslo ...










dan se je  zaključil z večerjo v stilu fast food kioskov naših južnih bratov, nadevana pleskavica  in kajmak s čebulo 
ter pokuhana cvetača kot eksotika... jaz sem si zopet privoščil malo vina ker ne morem iz svoje kože.
priprava pleskavice

Za sir kot nadev sem uporabil chedar sir ker se najbolj topi in je res dobrega okusa  in ga položil na sredino pleskavice, ki je mimogrede nisem naredil sam ampak kupil v trgovini, tukaj pa sem se posvetoval z mesarjem in mi je 100% zagotovil , da meso razen začimb ne vsebuje nobene  druge sestavine kajti meso je pripravljeno dnevno v tej poslovalnici.Potem sem jo dal na vročo ponev in to brez maščobe, kajti meso je ima že dovolj.



ko je bila pečena sem ji dodal še veliko   in debelo rezino masla,
 da bo tako kot mora biti.
Naj omenim, da ima kajmak precej velik delež maščob in skoraj nič OH
nadevana pleskavica z chedar sirom, maslo,  kajmak, čebula in cvetača
no meso mi je gledalo že čez ušesa ... hahahah 

Pohvalil pa bi mojo Nino ker je včeraj naročila sama sebi in svoji glavi, da se posti in en dan se pravi 24 ur ne poje ničesar in res ni ....!  Razen zelenega čaja ni pojedla ničesar.očitno hoče čim prej priti v popolno ketozo.... ČESTITAM NINA.

pa lahko noč do jutri.

















          





  

Ni komentarjev:

Objavite komentar