petek, 27. januar 2017

petek dan za..... 11. dan moje LCHF odisejade

 Pozdravljeni Dobrojedci.

Danes je Petek, in naj bi bil dan za zadetek, ampak zadetek s čim? Ne ne bom se ga napil, kajti alkoholna extaza je razen v določenih trenutkih, ki so največkrat enkrat do dvakrat letno obstala v spominih na moja mlada divja leta. Danes sva  z mojo boljšo polovico obiskala  gostilnico, ki se imenuje Super babi. Mogoče se sprašujete zakaj ravno v to gostilno,  v to gostilno sva odšla ker sva izvedela , da v tej gostilnici pripravljajo hrano tudi po LCHF standardih. Privoščila sva si odlično večerjo z dvema hodoma , kar je pa najbolj pomembno po 14 dneh sva si privoščila prvo zares pravo LCHF sladico in potešila svojo željo po sladkem.
LCHF rafaelo tortica

LCHF  schvardald torta









In zares je bilo kot simfonija, uživanje v vsakem koščku in to z zavedanjem, da
nič ne grešiš



















Sicer se pa moj dan danes ni začel najbolje, iz zdravstvenega vidika je bilo sicer vse v najlepšem redu, vse se je postavilo v svoje gabarite, je bilo pa psihično stanje čisto na psu. zbudil sem se sicer čisto ok, ampak se je kmalu ob prihodu v službo začelo dogajanje, ki mi ni bilo niti najmanj všeč. Namreč, postajal sem čedalje bolj živčen in sam sebi nevzdržen, kaj šele ostalim okoli sebe? Bolje, da sploh ne razmišljam več o tem. Pa to še ni vse, tudi nerodnost se me je lotevala in nezbranost , zmedenost...Procese, ki jih drugače z lahkoto opravljam sem le stežka predelal in ko ima hudič mlade jih ima sto, do poldneva mi je šlo vse narobe. Tudi prigrizki, ki sem jih pojedel mi niso dali potrebne motivacije in zbranosti,. Komaj ampak zares komaj sem čakal na konec delovnega dne, ki pa se kar ni in ni hotel nehati. Zares prava nočna mora, vam rečem... Saj ne pripisujem vsega pomanjkanju ogljikovih hidratov, sem bil že dostikrat v podobnih situacijah, ampak dejstvo je, da je bila ta zmedenost taka kot gripa , padal sem v vse večji prepad in nisem se mogel ustaviti nisem se mogel nadzirati, poleg tega sem bil še zadirčen, siten tečen, no to vse na kupu mi je pa tuje.... Vse to na kupu od zmedenosti, nerodnosti, nezmožnosti, nemoči nadziranja ter sitnosti in  zadirčnosti mi je dalo misliti, da mi nekaj zares manjka, ampak kaj bi mi manjkalo. Mogoče počitek ? ne to ne že dosti bolj utrujen sem delal 100% zbrano. Je pa res, da nisem še nikoli mešal utrujenosti z pomanjkanjem nečesa, to je zdaj pomanjkanje ohja... energija, energije je zadosti ampak vseeno sem danes čutil izmozganost, pa ne fizično izmozganost, čutil sem psihično utrujenost,

po vsem tem me je danes začela boleti še glava in do večera  ta  glavobol ni izginil.
Dejstvo pa je, da me je po sladici v gostilni glava v celoti nehala boleti  in tudi sam sebi nisem šel več na živce. postalo mi je jasno  zakaj. Porabil sem vse zaloge psihične energije in če ne bi pojedel tiste božanske sladice, in si napolnil baterije, bi po mojem sedaj ležal popolnoma neuporaben in z močnim glavobolom.
Prišel sem tudi do zaključka, da si moram nujno privoščiti tudi kakšen posladek , če hočem da moje psihično stanje normalno funkcionira.
Pri moji Nini je bilo sicer vse normalno ampak sem že navajen, da ona prenaša spremebo prehrane bolje od mene... je pa tudi doživela današnjo sladko spremembo, pred sladico jo je zeblo, po njej pa ne več, ne vem sicer ali je to zaradi sladice, ali pa zaradi večerje, ki sva jo doživljala sama in sva imela čas samo en za drugega.

Moja današnja misel je
" za vsako slabo izkušnjo, obstaja  sladkobno  zdravilo"

Sicer pa danes , sva imela dokaj pester jedilnik, sicer skoraj brez jajc pa vendarle, nama je najin jedilnik pomagal in nama dal novo energijo.
Kot že rečeno sva imela v službi par manjših prigrizkov,  doma hitro kosilo , že včeraj pripravljena-

 Brokolijeva juha z parmezanovim ponvičnikom

Potrebovala sva
žlico kokosovega olja
na katerem sva prepražila pol malo večje čebule
in na koščke narezan špeh
dodala sva
narezan
en brokoli in to z steblom in listi skupaj
ter  podušila  dodala
sol, poper , muškat oreh
ter česen( v najinem primeru kar konkretno dozo)
zalila z malo vode
dušila še naprej
zalila sva z pol litra sladke smetane
in vrela cca 15 min
z paličnim mešalnikom sva juhco spasirala
in .... in..... uauuuuuu
eno opozorilo . če kuhaš brokolijevo juhco z vsemi listi in steblo, pričakujte, ščetinaste laske, ki pa razen motečega občutka niso nevarni
mene osebno sploh niso motila.



za parmezanov ponvičnik pa sva  uporabila
dva jajca ki sva jima  ločila beljak  in  rumenjak
beljak sva nato stepla v sneg  dodala malo soli
pol žlice cca 25 gramov kokosove moke
prav tako 25 gramov mandljeve moke
in zmešala v biskvitno testo
primešala še cca 50 gramov fino ribanega parmezana
in spekla v ponvičnik
Parmezanov ponvičnik za dve osebi


in kosilo je bilo popolno
LCHF brokolijeva juhca z parmezanovim ponvičnikom


Za večerjo, pa kot sem že omenil, sva obiskala gostilnico Super babi
Privoščila sva si file pljučne, alias beaffsteak z popečeno zelenjavo.
Sicer vse super narejeno , mogoče moj kos mesa ni bil pečen ravno medium, bolj se je nagibal k rare pečenju ampak meni je bilo dobro kajti obožujem malo manj pečeno govedino.
Zelenjava pa nič posebnega, na grobo narezan jajčevec, bučka paprika in en češnjev paradižnik, soljen popopran in z malo začimbami....Lahko bi dali malo več ljubezni v to bogo zelenjavco, npr. malo česna in malenkost več toplotne obdelave ne bi škodilo.


za zraven pa velikoooo skledo solare nepogrešljiva je bila in tudi zelo okusna 



Za konec pa kot že prej omenjena tortica po LCHF smernicah, ki sta nama zaprla usta.


Končna ocena najine večerje
do 10 dobra 7 
za tako visoko oceno  sta definitivno zaslužni tortici
glede glavne jedi mora kuhar dobiti še malo kilometrine.

pa lep večer za danes..... Jutri ne bom  pisal bloga, ker bom cel dan v službi in to z polno malho nove energije...
nov blog, ki bo zajemal dvodnevno odisejado sledi v nedeljo....
Lahko noč








Ni komentarjev:

Objavite komentar