sobota, 21. januar 2017

5 dan moje LCHF odisejade

Pozdravljeni dobrojedci.





In zopet je nov dan, ter  nove dogodivščine, kot tudi seveda  morebitne napake.
Saj zato pa smo na svetu, da poleg dobrih stvari naredimo tudi katero slabo.
No včeraj sem zasral pri čokoladi , ampak je hvala bogu nisem pojedel, ker ste me prej opozorili.
hvala vam...
Sem pa našel par drugih dobrih stvari kot naprimer, popolnoma primeren prigrizek ki nadomesti vsem znani čips.
jaz bom zraven pripravil belo omako , ki bo vsebovala kislo smetano, olivno
olje in začimbe z česnom po moje bo v redu za večerjo


hrustljave svinjske kožice
kupljene v Mercatorju
 Pa, da začnemo z dnevnim dogajanjem v mojem telesu. Včeraj sem potožil o mojih prebavnih problemih, to je bilo najbrž zaradi hiperjajčne in hipermesne vsebine mojih obrokov. Očitno mi tako velika količina beljakovin na začetku  res ni dobro dela. Sicer pa vsako telo je različno in nima vsak enake prebave, dejstvo je pa, da sem to težavo rešil in to tako, da sem oboje zmanjšal na priporočljivo dozo glede na potrebe mojega telesa.
Danes je vse v zopet normalnem stanju... O energiji nič novega,  še vedno jo imam v izobilju, sem pa dojel , da mi ta način prehrane zares daja veliko energije. Nisem več zaspan, glede na to, da je Sobota se mi ne da poležavati tako kot sem bil navajen do sedaj .  sem pa bolj pogosto na stranišču saj odvajam mnogo več vode kot pa sem je  bil navajen, kar pa mislim , da je popolnoma ok. Tudi misli so bolj zbrane kot v zadnjih dnevih, kar je najbrž posledica, da ne pogrešam več sladkorja, da tudi to je novo , danes nimam več take nenasitne želje po sladkorju kot sem jo imel zadnje dni... Super vam rečem!

O mesu sem se pa tudi nekaj naučil, namreč: Ni priporočljivo  si spečt velik kos mesa, zraven še sir in za  povrh še jajce ali dva,  ter  zaliti z maslom   za vzorec pa  oz. bolj kot ne eksotika je pa zelenjava na krožniku. Saj tudi tak način prehrane, pa čeprav ne vsebuje nič oh-ja in nič sladkorja  ni priporočljiv, še manj pa zdrav obrok, konec koncev se mi je to tudi poznalo zadnja dva dneva. Zdaj sem se naučil, da živila z veliko beljakovin in meso to dejansko je,  dodamo na koncu prehranske piramide  zgolj za priboljšek, tudi jajca poješ toliko kot ti to telo dovoljuje, če pa že pa jih kombiniraš z dovolj maščobe in to zdrave maščobe kot je maslo, olivno olje ...ipd. Pri mesu pa,  najboljša so piščančja bedra in perutničke in to z kožo vred se pravi temno meso perutnine. pa svinjina in govedina , sej ne rečem, da ne smeš jest piščančjih prs sam bedro je kot  prvo  boljšega okusa in kot drugo glede na Lchf pravila,  bolj priporočljivo... se pravi več maščobe boljše je. do rib pa še nisem prišel. naslednji teden bom začel z sardelicami mnjami se že veselim.  se pravi razmerje zelenjava/ meso 70/30 .... In zadeva bo sigurno peljala    vsaj v mojem primeru ker se še na grem strogo keto in palio diete.
Ko smo že pri dieti, kot rečeno jaz je še ne prakticiram , najprej bom dodobra spoznal ta način prehrane, tako slabe kot dobre strani in šele nato se bom odločil za eno izmed vrst diet, ki jih ta način ponuja... 
Pri sladicah pa bom še malo počakal in naslednji vikend pripravil katero od njih, najprej pa moram počakati, da poštar prinese vse sestavine, ki sva jih z Nino naročila na spletu, zaenkrat pa bom poiskal tisto ta pravo čokolado, ki je dovoljena v lchf načinu, baje, da jo imajo v Hoferju.


Dovolj govorjenja, pojdimo na današnji jedilnik
in jedi, ki sem jih pripravljal , zares sem si vzel čas in si privoščil experimentiranje v kuhinji 
  
zajtrk nič posebnega , posoljena sveža kumara in sveži slani sir -feta sir je tudi v redu

mini zajtrk,  probajte zares odlično!

Za kosilo pa sem si vzel več časa
in tudi malo experimentiral, pripravil sem čisto nov recept za lchf testeninsko testo,
pa še dobro vam rečem.
Jaz bom to poimenoval  laneni krapi nadevani z rikoto in carbonaro .

RECEPT :za 6 lepih krapov /3 osebe

vse sestavine ki jih potrebujemo za krap 

za testo potrebujemo

3 žlice lanene moke( proizvajalčev nasvet je 
da ne pretiravamo z moko)
2 žlice mletih mandljev
2 jajca,
 sol
5 dag masla 


 


priprava

laneno moko , mandlje, jajca maslo in sol umešamo v testo
naredimo 8 kroglic premera 2 cm
in pustimo da počiva pol ure
















potem vzamemo list papirja za peko in
nanjga položimo kroglico testa,
papir prepognimo čeznjo in z valarjem razvaljamo
v krog cca 6-7 cm





na sredino testa damo polovico žlice nadeva  rikote

 za to količino nadeva rabimo četrt lončka rikote, četrt jajca ščep soli in timijan po užitku






Dodajte napis
testo prepognemo v lunco in ob straneh malo manj nežno pritisnemo da zalimamo , 
skuhamo v slanem kropu cca 5 min


končni izdelek
in krap, ki je mimogrede zeloo okusen je končan. Naj pa vas opozorim, da ima kar konkreten okus po mandljih in lanu, če vam takšni okusi niso všeč, delajte z drugimi mokami,  ki nimajo oh-ja.

omaka carbonara 
potrebujemo:
olivno  ali kokosovo olje  jaz sem uporabil kokosovo
pol  manjše čebule
10 dag slanine, pancete
 eno papriko, 
 en cel brokolicca 1/2 kg,
6 manjših šampinjonov
za vsako osebo dva  jajca. 
sol, poper
timijan, zeleno, oz začimbe po vaši izbiri
in maslo za na koncu 
ter parmezan


priprava
 nasekljano čebulo popečemo na kokosovem  olju,
dodamo na kocke narezano panceto
popečemo do steklenega izgleda
solimo popramo, dodamo na kocke narezano papriko in podušimo. potem šampinjone ki smo jih narezali na lističe, popečemo  Dodamo blanširan brokoli in pokuhamo,
zalijemo z malo vode, da podušimo  ter dodamo vse začimbe.
 Na koncu, ko je vse že skuhano pa odstavimo iz ognja  ter počakamo da se malo ohladi kajti drugače jajce hitro zakrkne in ne naredi značilne omake
carbonara je gotova

zalijemo z ražvrkljanimi jajci in na hitro premešamo 
zopet na hitro pokuhamo 
na kocu dodamo maslo in nariban parmezan , vse skupaj premešamo in dodamo k našim krapom 
dobr tek 






no malo je nametano ampak zato toliko bolj okusno


















za večerjo pa, kot  že rečeno moja bela omaka z  hrustljavčki.


Nina pa vse po starem ona je vso to stvar vzela bolj na hard, o njej se bom razpisal v blogih ki sledijo
naj pa povem, da je tudi ona začela dobivati na energiji, in tudi na vodo hodi bolj pogosto kot prej.
se ji je pa nasprotno od mene prebava izboljšala že drugi dan... Kot rečeno najbrž zato ker je bolj stroga do sebe in ker ima drugačni metabolizem kot jaz....

pa lahko noč

Ni komentarjev:

Objavite komentar