torek, 24. januar 2017

8 dan je bog ustvaril...... jaz pa 8 blog o moji LCHF odisejadi

 Pozdravljeni Dobrojedci.

Kje naj danes začnem, ali pri včerajšnjem večeru in nabavi  raznih mok in dodatkov, pri mojem počutju ali pri prehrani....
Bom začel kar pri včerajšnjem večeru, in nabavi,  ter odzivu prijateljev na facebooku.

Naredil sem raziskavo trgovin, kje se dobijo sestavine ,ki ne vsebujejo OHjev oz.zelo malo njih
in kakšna je cena, da  bom lahko v prihodnje vedel kam in koliko. Pripravljam si teren hheehe
Vem, da je ceneje v spletnih trgovinah, no  vsaj v nekaterih. Tudi to vrsto nakupov  raziskujem , najprej pa moram seveda vedeti kje, če mi kaj zmanjka in nimam časa čakati na dobavo preko pošte.

Naj vam napišem še enkrat, da ta blog pišem zaradi raziskovanja, ker me tak način prehranjevanja zanima in se hočem 100% prepričati  ali bo peljalo in kje so pasti. Kje ne pretiravati koliko lahko kaj lahko in kdaj...Šele potem se bom prepustil LCHF življenju v popolnost kajti živeti tak način ni muha enodnevnica ni danes bom jutri ne. Če se odločiš, si se za dolgo časa in se ti s tem tudi spremeni način življenja. Ne vem če me razumete  kaj sem hotel povedati, no važno je, da je meni vse jasno , da vem kako sem si začrtal pot in do kam pelje , kje je cilj ne vem tudi za pasti mi ni jasno kje se nahajajo , pa sej to je čar vsega kajne.
 
Vsi vemo, da je o LCHF-ju veliko napisanega in veliko ljudi  veliko ve, sploh sedaj to ugotavljam, od kar prebiram poste na raznih socialnih omrežjih...In prav je tako.  Tudi jaz z vsakim dnem več vem, ne morem pa,  čez dejstva, da nekateri ljudje ne razumejo tvojega znanja, ki si ga pridobil na svojih napakah, pa čeprav si na LCHF-ju  zgolj dober teden. kajti tako, kot sem napisal že pred dnevi. vsako telo je unikatno, primer, nekdo lahko spije stek. Wiskija pa je normalen. drugi pa je  že po kozarcu  za črpanje želodca ... In enako se dogaja z vsem kar asbsorbiramo v telo .jaz očitno ne prenašam toliko beljakovin na kupu .

No pa nebi več o teh mojih mislih .
moj nakup


pa pojdimo na  moje nakupe

Zgolj dve prodajalni so v naši bližini v katerih lahko kupimo kar nekaj izdelkov ki so dovoljene v LCHF prehrani . nisem zajemal specializiranih trgovin , ampak trgovine ki jih skoraj dnevno obiskujemo.
V Mercatorju, Sparu , Tušu in podobnih trgovskih centrih, bomo razen izjem težko kaj našli, tudi trgovci ki delajo v njih, zelo malo  vedo o takih sestavinah, v večini primerov te gledajo kot, da bi prišel iz kakega  reggae festivala, mogoče vam je smešno, meni ni bilo.

Še največ artiklov imajo v drogeri market in miller trgovinah. tudi njihove trgovke imajo kar nekaj znanja , no mogoče sem jaz imel srečo, dejstvo pa je , da so me znale poslati do dotične stalaže in tudi povedati, kaj je v teh zavitkih čemu je namenjeno in kaj vsebuje ... pohvalno zares.


V internetnih trgovinah še niti nisem kupoval, no moja Nina je pri tem bolj dovzetna in obvlada stvari jaz sem še malo starokopiten... in te nakupe prepuščam njej. se bom pa v to zvrst prodaje poglobil v blogih ki prihajajo ...

Moje današnje počutje pa...?

Danes je stanje normalno, nič posebnega bi rekel , razen ledvic, katere me še vedno bolijo ampak vsakič manj saj včeraj in danes  nisem  razen mesa pojedel skoraj nič beljakovin .  Sem pa pojedel več zelenjave in maščob.... sem pa opazil, da se je zadah nekoliko spremenil khmm na slabše., tako pri meni kot pri Nini. in usta so vedno suha. Energija pa še vedno  kar noče oditi hehe.
za enkrat bp. Naj tako tudi ostane.
 Očitno je kreganje v ogledalo pomagalo.


Za zajtrk ni bilo danes nič, no bila je mola majhna skrivnost.

Hitro kosilo  med delom,  narezana  klobasa na žaru z  malo masla, in zelena solata z sirom ter
majonezo ter moji napitki...

za zgodnjo večerjo pa me je Nina  presenetila z testeninami iz indijskega trpotca in  špehom ter šampinjoni v smetani na ogromno berivke.
TESTENINE NA BERIVK IZ INDIJSKEGA TRPOTCA V OMAKI Z ŠPEHA,
ŠAMPINJONOV
IN SLADKE SMETANE 


Zaupala mi je tudi recept in slike
za recept je malo pokukala v blog Midva kuhava
kdo je avtor me ne sprašujte ker ne vem
bom se pa pozanimal.

za testenine je potrebovala
4 jajca
3žlice indijskega trpotca
en sirni namaz  cca 130 g


vse to je zgnetla v testo
pustila da malo počiva
razvaljala in narezala na tagliatele.


ne se ustrašit ampak pokuhane zgledajo kot da bi se razkuhale, ne bojte se to ni nič narobe


Nina jih je zmešala z omako ki jo je naredila na naslednji način
 na sv.masti je  popekla čebulo, slanino in gobe
dodala še svež petršilj in česen, popekla, zalila z sladko smetano, posolila, popoprala dodala še začimbe  in prevrela.

testenine ala Nina, sva dala na velik kup berivke v katerem je bila tudi rukola, motovilec  listje pese in radiča.
Potem, pa še dva velika kosa masla in pest parmezana .... Lahko vam, zagotovim, da je meni to bolje no mnogo bolje kot navadne testenine....



Jaz sem se najedel,
pa čeprav sem pojedel za polovico manj, kot sem bil navajen...
Naj povem še enkrat, da so testenine iz takih mok, mnogo bolj nasitne kot običajne pšenične.



do jutri lahko noč.




Ni komentarjev:

Objavite komentar