četrtek, 26. januar 2017

Normalni dan 10 dan moje LCHF odisejade

Pozdravljeni dobrojedci.



Danes ne bom raztegoval svojih misli v nedogled, ne bom "pametoval" in se spraševal o pomenu živjenja in zakaj obstaja vesolje.... Nabiram si namreč besede za naslednjič.

Bom pa šel v drugo smer, danes bom malo spraševal, tudi to lahko ali pač. Imam kar nekaj konkretnih vprašanj, ki niso samoumevna in zahtevajo specialni odgovor od osebe, ki se na te stvari dobro spozna.

Namreč, prijateljica me je vprašala  kako in kaj z prehrano med dojenjem , ker pa jaz še  nisem toliko podkovan v LCHF prehrani, se bom obrnil na prijatelje, ki zares obvladajo,  No zanima me/jo ali je riziko in kakšen je , če je doječa mama uživalka  LCHF  prehrane.

Kot drugo pa , jaz se ne držim striktno, vseh pravil LCHF prehrane , in izgubljam kilograme, zaenkrat še dekagrame, pa niti ne mislim hujšati, niti ne hujšam, zgolj  preizkušam LCHF prehrano.
Pri moji Nini je pa zadeva ravno drugačna, strogo se drži pravil tudi knjigo bemtimast od groma je prebrala že dvakrat. pa kile ne gredo dol ampak nasprotno gredo gor, po mojem je to normalno  glede na to da uživa v  LCHF prehrani šele slaba dva tedna, bodo rezultati šele vidni ,  pa vseeno bi rad razložitev, meni kopnijo dkg- Nina si jih dodaja ....?

Za strokovne odgovore sem vam že v naprej hvaležen .



Pa pojdimo k najinem počutju.
Vse gre kot po maslu, no razen Nininih kilogramov, metabolizem se je umiril, ledvic več ne čutim,
zadah je še vedno isti, energije je veliko , danes pa  sem šel mimo sveže pečenega in dišečega kruha brez , da bi me enkrat samkrat zamikalo, ugrizniti vanj, v bistvu  me oh-ji več ne mikajo.
In to je napredek. vsaj zame odvisnika od prehrane in OHjev...



Prehrana danes nič posebnega
razen kofeinskega napitka, ni bilo nič, no par majhnih grižljajev.

Kosilo bolj kot ne mimohod po zelenjavnih  hladilnikih,  z majčkeno mesa in malo več maščob
 za večerjo pa  Segedin , ki je zelo okusen in prava simfonija za borbončice

Recept

Na maščobi posteklenimo
1 čebulo
dodamo na kocke narezana
1/2.kg sv. rebr
popražimo
posipamo z žlico mlete rdeče sladke paprike
domačo mezgo brez dodatkov  in zalijemo z vodo
dodamo začimbe sol,  poper, lovor
1 kg skuhanega kislega  zelja dodamo ko je meso že 3četrt kuhano in omaka narejena
vse skupaj kuhamo še cca 1/2 ure dodamo še pest ocvirkov  in postrežemo

mmmmm
pa lahko noč.

2 komentarja:

  1. Ce ji kile ne grejo dol, potem ima napacna razmerja med B M OH.

    Na pamet bi rekla, da je prevelike obroke.
    Na dan rabi cca. 75 g B. To razdeli na 3 obroke po 25g B.

    OH max. 20 g na dan.

    Tak nacin se dela cca.4 tedne minimalno.

    Pisem iz lastnih izkusenj. Najbolj pade kilaza okoli 3 tedna. Meni je slo za izgubo mascobe, ne toliko za same kile. V cca. 6 tednih sem iz 83 cm prisla na obseg pasu 68 cm. Sem bila pa izjemno striktna in se natancno drzala jedilnika do grama. Vse sem tehtala. Nastudirala zivila in njihova makro hranila. Zdaj bom kmalu 1 leto na tej prehrani. Se vedno se bolj ali manj drzim istega jedilnika. Jem bolj ali manj iste obroke vsak dan. Popolnoma sem se odvadila sladkega okusa. Nadomestkov sladkorja ne uporabljam. Od mlecnih izdelkov jem le ementaler in chedar, zgolj obcasno kako skuto ali mascarpone v 'sladicah' po lchf receptih.

    Skratka, pri meni je bilo bistvo v znizanju OH, zmanjsanju kolicine hrane v obroku in ukinitvi mlecnih izdelkov (izjema je bil sir).

    OdgovoriIzbriši