ponedeljek, 23. januar 2017

nov teden nova pravila .... 7 dan moje LCHF odisejade

Pozdravljeni.







Nov list v novem načinu prehrane. LCHF se je začel na novo, kako?
Začel se je brez pretiravanja, tako kot sem si zastavil, nič pretiravanja jem takrat ko sem lačen, oz. ko čutim potrebo, da nekaj pojem.
Lahko je to samo enkrat na dan konkreten obrok, lahko pa je več manjših grižljajev, čisto odvisno od želje oz. časa.
in veste kaj, danes sem se počutil čisto drugače, bolj,  navdušujoče,  prav tako kot bi moralo biti.
Za zajtrk eno kuhano jajce in list sveže bazilike z oljčnim oljem ter  eno tanko rezino sira  to je bilo  to.... po dveh grižljajih nobene lakote več, niti želje, da bi si vzel še kaj za zraven.
Po 5 urah dela, do kosila sem s tema grižljajema z lahkoto preživel, pogrešal nobenih priboljškov,
spil dva moja napitka, o njima sem pisal v prejšnjih blogih.Dobil nazaj energijo, ki sem jo imel že prejšnji teden, a izgubil čez vikend. Se pravi teden se je začel  zelo obetajoče.
Ledvice, pa me  bolijo še vedno. Sicer manj kot včeraj, ampak še vedno jih konkretno čutim.
Tudi pri Nini, se stanje umirja in prehaja v neko rutino ni več želje po hranjenju, no saj je ni bilo že cel teden ni več pretiranega odhajanja na vodo, glavobolov, pojavila se je tudi energija.
Se ji  je pa včeraj pojavila želja po sladkem, ki jo je uspešno rešila z stepeno sladko smetano brez sladkorja, meni sicer ni bilo toliko zanjo ker ni bilo dodanega sladkorja in po žlički, katero sem pojedel mi je ostala edino mastna obloga na nebu.
Raje sem  pojedel košček ali dva 90% čokolade.
No pa, da se vrnem k današnjemu dnevu, za kosilo nič posebnega,  svinjski zrezek popečen na  masti,
skleda zelene solate z zeljem , paradižnik, paprika, jajce, sir in smetanov preliv z bučnim oljem.
Tako da bo do  večerje mi, če jo bom sploh jedel. Po moje, si bom privoščil eno ali dve ocvrti svinjski kožici z sirovim krekerjem... in dan se bo zaključil.
Je pa ena razvada brez katere ne morem, namreč kava z dodatki. Žal, ampak mleko v kavi in malo sladkorja, brez tega pač ne gre in ne bo šlo! Toliko časa, dokler ne bom zajadral v katero od dietnih vej.
Kajti zame kava brez sladkorja in mleka ne obstaja, v bistvu sem tako odvisen od kave, da brez nje ne gre. Torej vse gre kot po "maslu", skoraj brez OHja  razen malenkosti pri kavi.

Danes, pa  ne bom nič kuhal, prvo ker se mi ne da in drugo ker ni potrebe po tem.
Lahko pa vam zagotovim, da imava z Nino ogromno zamisli o novih receptih , presenečeni boste koliko novih receptov imava v glavah. in o vseh bom pisal, to vam obljubim!



pa lep dan še naprej in lepo noč



2 komentarja: