četrtek, 19. januar 2017

LCHF prehrana tretji dan

pozdravljeni Dobrojedci.

pa je zopet nov dan in novo doživetje v mojem novem načinu prehranjevanja ter novega dojemanja samega sebe...
Dan se mi je začel ne dokaj v redu, no saj to marsikoga ne bo zanimalo, ampak jaz se moram malo obdrgnit ob to smešno prigodo.Na določeni fb skupini, ki združuje ljudi kateri prakticirajo ta način prehrane in si izmenjujejo recepte, sem  od določenih ljudi  dobil negativno izkušnjo . Namreč, ni jim všeč kako drugače misleči ljudje dojemamo LCHF način prehranjevanja, očitno ne smem pisat svojih dogodivščin iz njimi svojih napak.Kljub temu, da nobenemu nisem hotel nič žalega niti nisem nikogar užalil, se je pojavil nekdo, kateremu sem šel strašno v nos, nestrpnost je stopnjeval toliko časa, da je dosegel svoj namen . Očitno je ta oseba v tej skupini že od samega začetka , potožil je administratorki fb skupine in od danes zjutraj naprej sem blokiran, čeprav resnično ne vem zakaj...? Jaz lahko samo rečem HAHAHAHA, pa naj bodo sami v skupini katere namen je nestrpnost. prebiram tudi ostale njihove poste in  povem vam , veliko zares veliko je nestrpnih izjav. No jaz sem pristaš drugače mislečih ne pa pristaš skupine   katere bistvo ni izmenjavanje receptov in izkušenj ter nasvetov , ampak nestrpnost in nabijanje svojega ega.No pa dosti o tej odisejadi.


Pa začnimo o mojih današnjih občutkih,  danes, sem se  prebudil rahlo zmeden , mogoče je to zaradi pomanjkanja sladkorja, kdo bi vedel, dejstvo je, da se je ta zmedenost nadaljevala skozi vse dopoldne do kosila.  po tem sklepam, da sem bil v pomanjkanju, nečesa... česa , kdo bi vedel?
tudi na Toaleti so bile težave, no tega podrobno ne bom opisoval, povedal bom samo, da sem se precej matral.. :) no pa šalo na stran, očitno se je v mojem telesu začelo neko dogajanje,
jaz bom rekel samo zanimivo..
Hrane še vedno ne pogrešam preveč, kajti  z zaužitjem mojih močno okrnjenih obrokov, sem še vedno precej sit, predvidevam, da dobim vse kar potrebujem.
Se je pa danes,  prvič po treh dneh pojavila želja po sladicah, oz. domače povedano padel mi je cuker.
kar nekajkrat sem se moral povleči nazaj ... ampak mi je uspelo. to stanje mi je po zaužitju vsakega današnjega obroka malo popustilo, ampak kaj, ko se je kmalu zopet vrnilo, sem si pa pomagal z napitkom

- sadni čaj z limono ledom in radensko

skuhaš si 3dcl sadnega čaja

v pol litra kozarec dodaš led
1 dcl radenske ter
sok pol limone
ter vliješ sadni čaj
pomaga definitivno pa še odžeja te
jaz sem spil tri take mešanice v 5 urah

O energiji nič novega, še vedno jo imam v izobilju kar si štejem v plus. Tudi pri moji Nini se poznajo spremembe, na vodo hodi več kot do sedaj, glava jo ne boli več in tudi energije ima precej več kot zadnje dni.
naj zaključim, za sedaj LCFH prehrana deluje.
no pa pojdimo k današnjem jedilniku.

za zajtrk , ki ga mimogrede nisem hotel zaužiti , ker so mi svetovali, naj ga izpustim in naj bo med večerjo in kosilom vsaj 16-18 ur, če hočem določene rezultate.
Ampak   dobil sem ga   kot presenečenje od moje Nine in sem ga jasno da , z veseljem pojedel
Ta Vsemogočni zajtrk je bila nadevana paprika z   enim jajcem in ne boste verjeli suho salamo.  čez je bil položen sir vse skupaj pa pečeno ter na koncu žlica kisle smetane....no ja meni je bilo božansko. in to šteje
nadevana pečena paprika

za kosilo pa je danes kraljevala svinjina  z kislo smetano in nepogrešljiv jajček, en feferonček, čeprav ne vem ali je sploh dovoljen, po mojem je, kajti je nad zemeljna zelenjava spada v vrsto paprik in na kozarcu je napisano nič OH ja zraven pa listnata solata z bučnim oljem
mmmmm
svinjina po moje 
no večerje sem se pa najbolj veselil saj sva si z Nino privoščila RIB EYE STEAK z veliko pisavo kajti govedina je res kraljica med mesom  , ter kuhan brokoli,  vse skupaj pa sva zabelila z maslom
naj omenim, da sva se z Nino naučila, da je priporočeno maslo dodati na koncu, da se samo stopi na mesu oz. zelenjavi.

pri teh dveh jedeh ne bom pisal recepta , kajti vsi znamo speči meso, soliti po občutku, dodati začimbe, ki nam pašejo, ter na koncu dodati maslo.


No malo, bi se pa res ustavil ob večerji, meso sem popekel na kokosovem olju, brokoli sem pokuhal v jušni osnovi, in ob večerji sem spil kozarec rdečega suhega vina, čeprav je dovoljen pogojno, je šel odlično k večerji. ob mesu  sem naribal pest mladega svežega slanega sira.
povem vam bil sem v devetih nebesih, da Nine sploh ne omenjam.

predpriprava za kraljevsko meso je zelo pomembna



brez besed

.
Ko smo že pri moji Nini. Danes sva dobila knjigo, ki sva jo naročila v ponedeljek . 
"Gašper Grom - bemumast" je  prva knjiga , ki je Nino posesala vase, jaz bom moral nanjo še malo počakati, očitno je zelo zanimiva ker je Nina ne spusti iz rok ....
gašper grom - bemumast

To bi bilo za danes vse jutri znova naprej 
LAHKO NOČ


Ni komentarjev:

Objavite komentar