sreda, 8. februar 2017

Srna po bourguignonsko ........20. blog o moji lchf Odisejadi

Pozdravljeni Dobrojedci

Danes sem se odločil, da bom skočil v  kuhinjo in kuhal po francoskem  navdihu in naredil burgundski lonec z srno in govedino, ter veliko zelenjave...Ta recept me navdušuje, ker je v njej ogromno zelenjave in to take, ki je dovoljena v lchf prehrani, kuha ti niti ne vzame preveč časa, razen začetne priprave si prost nadaljnih 5 urc in jih lahko izkoristiš za karkoli, kar pa  je najbolj pomembno  so v loncu sami dobri kosi mesa
 Sicer se kuha zelo dolgo računajte na kakih 5 do 6 urc odvisno na koliko imate nastavljeno pečico in kakšna sploh je... Kar je pa dobro pri taki kuhi je to, da kuhinja ni ovita v vonj .
Kot že rečeno sem vzel dva ledvena dela mesa , srnin hrbet in goveja rebra , meso, ki že v osnovi,da največ okusa. ter ogromno zelenjave  in seveda vino brez njega žal ne gre, sicer sem zmanjšal količino vina na še dovoljeni minimum,zaradi lchf standardov  da ta obara  še lahko razvije  okus.

Sicer sem recept prilagodil  lchf načinu, moko črtal tudi končne cmočke sem izpustil ter zelenjavo prilagodil lchf prehrani, tako, da v obari ni bilo gomolja zelene, kolerabe in tudi korenčka je bilo samo za vzorec, je bilo pa veliko ostale dovoljene zelenjave in ljubezni, ki sem jo namenil pripravi te jedi.

za to odlično jed, ki je dovolj za 5 oseb sem potreboval

-1kg govejih rebr in
- 1 kg srninega hrbta
narezal sem jih na velike kose
in jih na hitro  popekel  na maščobi -
v pekač sem na grobe kose  narezal vso zelenjavo
- 1 korenček sicer z njem ne pretiravamo v tem receptu ne moremo brez njega  ( midva z Nino ga  nisva jedla)
- 1 čebulo
-1 strok česna
- 1/2 bučke
- 1/2 pora
5 kom brstičnega ohrovta
- 2 paradižnika
-1/4 paprike
-10  dag shitake gobe
- 1/2 glave brokolija
in  veliko stebelne zelene
dodal sem še sol , poper, svež timijan in majaron .
Vse skupaj premešal , na to zelenjavno dogodivščino sem dal popečene




kose mesa, nanj položil še cca 15 dag masla , zaradi lchf načina prelil samo z tremi decilitri suhega rdečega vina " Merlota"
Pokril sem z alu folijo in dal v pečico ki sem jo segrel na 110-120 stopinj celzija...
kot že rečeno sem obarco kuhal celih 5 urc...
20 minut pred koncem, pa sem jo odkril, pečico segrel na 200 stopinj celzija,  po obari posul riban parmezan in ga zapekel. Ualaaa k servirani obarci pa sem serviral še ogrooomno žlico kisle smetane.... mmmmmm mmmmmm mmm
Mislim, da sva bila z Nino pol ure po kočerji čisto tiho, saj nisva hotela izgubiti okusa po govedini....
Ne morem vam opisati kako je bilo v ustih, meso se je stopilo , zelenjava pa še vedno tako čvrsta da si jo čutil,,, mislim nevrjetno....
tako da grem danes sigurno spat z velikim  nasmehom


pa lahko noč mmmm

Ni komentarjev:

Objavite komentar