petek, 3. februar 2017

Nov dan nova pravila...... 16. blog o moji LCHF odisejadi

Pozdravljeni Dobrojedci.

Danes sem se odločil, da bo po novem moj blog brez napak.
Odločil sem se, da bom od sedaj naprej Breznapaki mož...
Vse o čemer bom pisal, bom najprej dal v  analizo, odnesel še lektorju, 10x preveril in  kar je najbolj pomembno  čakal da odobri  dr. lchf prehrane.. Bloge bom po vsem tem preverjanju  objavljal v razmaku enega meseca, kajti toliko časa bo trajalo vse to preverejanje in obdelovanje . Še predno pa se bom  podal v new age bloge si bom moral poiskati pokrovitelje, da bom vse to preverjanje lahko sploh plačal.
Po novem pa se bo moj blog imenoval , "LEKSIKON LCHF PREHRANE"...?!



Ma ne, ne bo  tako strogo! Niti ne mislim spreminjati mojega načina dojemanja in opisovanja
LCHF prehrane, bom pa res pozornost usmeril na moje napake in jih skušal zmanjšati oz.
 izničiti .
sem pa pod kožo krvav, prav tako kot vsi na tem svetu, vsi smo delali , delamo in bomo delali napake, pa še taki profesionalci bili.


Danes je bilo vse tako kot mora biti, včeraj sem šel na tehtnico in rezultat, ki je sledil me je kar presenetil, glede na to, da LCHF prehrano še zgolj preizkušam in, da nisem pod strogim keto nadzorom, sem izgubil malo manj kot 2 kilograma ! to pa je novica, malo je pripomogla tudi jogurtna kura, pa vseeno. No dejstvo je, da nisem v slabih treh tednih pojedel skoraj nič ogljikovih hidratov( no razen par napak), kruh , krompir, žita in izdelki iz žit so preteklost, in rezultat je dejanska izguba kilogramov. No motivacija je narasla in z njo želja, želja po izgubi kilogramov je sicer manjša kot pa želja po boljšem počutju in življenju.

Je pa tudi res, da do sedaj še nikoli nisem toliko študiral o moji prehrani, kaj je dobro in kaj ne, še nikoli si nisem pripravil toliko različnih jedi v enem dnevu ...heheheh
ja to me res navdušuje .


Sem pa naredil lchf večerjo tudi za otroke.  Vsem znane miške oz fritule sem pripravil v lchf načinu, se pravi brez navadne moke in brez sladkorja.
Obrisi na otroških obrazih so bili    khmmm.....Mešani, enim všeč drugim pač ne. Po mojem jim ni bilo všeč ker miške niso bile sladke, no ne preveč.

Pa tudi marmelada je bila prekisla in domača nutela pregrenka
Ampak naj vas spomnim te ocene izhajajo iz otroških ust.
V LCHF kuhinji navadni sladkor pač ne obstaja!
meni so bile miške z marmelado in nutelo odlične...

sestavine za miške
LCHFmiške z LCHF nutelo in LCHF marmelado

Vzel sem 25dag skute
ji primešal  3 jajca                                                
in grški jogurt,
dodal žlico in pol  eritritola                                    
ter 5 žlic raz. mandlejeve moke,
5 žlic  kokosove moke
in 2 žlici trpotčeve moke
ter 1/2 čajne žlice sode bikarbone
vse skupaj sem zmešal v maso in pustil počivati 20 min da se je vse skupaj povezalo
testo






V kozici sem segrel svinjsko mast in vse skupaj lepo ocvru.
mast
postregel sem z LCHF marmelado in nutelo
recepti za marmelado in nutelo se nahajajo v mojih prejšnjih blogih.
 jaz sem imel zelo dobro večerjo
otroci malo manj, sladkor je še vedno št 1. v njihovih očeh....
miške se cvrejo

mnjamiiiii





Jutri bom pa pripravljal nekaj še posebno dobrega in preprostega
kaj pa zveste jutri

pa lahko noč

2 komentarja:

  1. Pozdravljeni.kok je grskega jogurta v masi?meni so miske totalno razpadle v masti.

    OdgovoriIzbriši