sobota, 4. februar 2017

Najboljše kosilo.... 17.blog o moji LCHF odisejadi

Pozdravljeni Dobrojedci.

Ne bom začel bloga, o dnevnih pripetljajih na socialnih omrežjih, ker jih preprosto ni bilo....
Raje bom pisal o najinem  današnjem kosilu, ki je bilo fenomenalno.
Danes sem končno v roke dobil knjigo "Bemumast!"  avtorja  Tjaše Vrhovnik in Gašperja Groma.

Med kuho sem jo začel prebirati, ocena sledi ko jo preberem. Za enkrat lahko komentiram samo to, da sta se avtorja  res poglobila v zgodovino prehrane sodobnega človeka.


Kot rečeno sem danes posvetil skoraj cel dopoldan in del popoldneva pripravi našega kosila.
ponavadi  imamo za vikende na obisku, moje otroke, zato  je pri nas mala norišnica.
otrok  pa  ne siliva v najino prehransko revolucijo, zato  kuham sicer podobne ampak različne jedilnike.
Zatorej je bilo danes na jedilniku;  sv. Dunajski zrezek z praženim krompirjem za otroke.
Za naju pa sem pripravil , Dunajske zrezke iz svinjskega  kareja po LCHF smernicah in
Konopljin štrukelj z skuto. zraven pa majonezno kremo z kislimi kumaricami in česnom
za povrhu pa veliko skledo zeljne solate.

Recept sledi

Svinjski kareji po dunajsko
2 velika kareja sem očistil kosti narezal 4 manjše zrezke
jih potolkel in solil povaljal sem jih v trpotčevi moki  namočil v jajce in povaljal v drobtinah ter kasneje ocru v masti
drobtine so nastale iz LCHF  štručke ki je ostala,
 od ene prejšnjih jedi 

Nadaljujemo sedaj z štruklji

Podobni štruklji ampak z ajdovo moko so meni zelo ljubi saj sam obožujem ajdo , toda zdaj je na žalost ne smem , to je ena izmed stvari, ki me žalosti pri tej prehrani, To željo pa uspešno nadomeščam z ostalimi dobrotami.
za štruklje ki jih postrežemo štirim ljudem  sem potreboval 
4 do 5 žlic mandlejve moke , 
2 žlici trpotčeve moke
in žlico konopline moke
dodal sem 2 jajca  
10 dag abc sira za mazanje alias philadelfija 
in sol 
vse skupaj sem zgnetel v testo

 počakal 15 minut da se je testo malo spočilo oz, povezalo med seboj ,Med  peki papirjem sem zvaljal testo  ga položil na alu folijo katero sem premazal z maščobo in posul z drobtinami. ter namazal z 25 dag skute, kateri sem dodal 1 jajce in sol  vse skupaj zavil ter kuhal 45 minut v slanem kropu
 






za majonezno kremo  sem vzel 4 velike žlice domače majoneze, 4 velike žlice kisle smetane 1 kisla kumarica , sveži petršilj in česen.



Lahko samo rečem, da me je kosilo z okusi vrnilo v prejšnje čase, ampak s to razliko, da na krožniku ni bilo skoraj nič ogljikovih hidratov. Pa tudi prenažrt nisem bil kljub temu, da sem pojedel zdaleč največ od kar sem na LCHF -ju
To pa je nekaj !

jutri se zopet oglasim pa nasvidenje .


.




Ni komentarjev:

Objavite komentar