nedelja, 5. februar 2017

Pametnejši odneha...... 18. blog o moji LCHF odisejadi

Pozdravljeni Dobrojedci.

Namesto, da bi  danes opisoval , recepte in moja doživetja, se moram žal zagovarjati pred posamezniki, ki mislijo, da se mora vse vrteti okoli zapisanih pravil in da nihče ne sme iskreno pisati o svojih dogodivščinah, napakah , ki jih naredi in svojih mislih,  ki so povezani z novim načinom prehranjevanja .  Žal je tako, da, če se jim ne prikloniš, če ne popustiš njihovim zahtevam in nisi preprosto tiho ko oni tako želijo, pač nisi zaželjen in si tarča posmeha in žaljenja... Živimo v svetu, ki si je izbral za vodilo nestrpnost in neenakost. To pa pelje v .... saj veste kam.?
Ne razumejo, da nekateri ne mislijo učiti niti dajati smernic, da bi dokazali, koliko vedo in mislijo , da moraš predno kaj začneš delati , narediti najmanj magisterij če ne celo doktorat.

Nekateri hočemo samo opisovati svoje dogodivščine in svoje NAPAKE. to je naša želja , to je naša pravica, če komu to ni všeč naj sploh ne  odpre takih blogov, naj se ne umešava in kar je najbolj pomembno naj ne komentira, saj s tem ko se spušča v otroške debate, dokaže, da je na nivoju navadne vaške tercialke, ki ji je bistvo vesolja, kaj je rekla, naredila in kako razmišlja soseda, kajti ona je najbolj pametna in njej se kaj takega ne more zgoditi.... Vsi pa vemo , da , če se smejimo sosedi, ki je zažgala kuhinjo se kuhinja zažge tudi nam.
Mislim, da sem povedal bistvo .
Zatorej sem se odločil, da bo današnji blog zadnji, ki ga bom javno objavil v določenih skupinah, kajti ne mislim se večno zagovarjati, pred skupino petih mogoče   šestih članov skupin, ki jim je edina zabava, da se spotikajo ob vse moje objave in napake, ki jih naredim. Saj ne rečem, da sem napisal vse tako kot zahtevajo LCHF smernice in nikoli nisem napisal, da se morajo po meni zgledovati. Dejstvo pa je, da kljub vsem napakam, ki se objavljajo na določenih skupinah, so tarča samo moji posti niti ne  moji blogi, tudi slike, ki sem jih objavil... To pomeni, da sem postal tarča. Ne bom pa si dovolil, da nekdo ruši mojo integriteto, z svojim nerazumevanjem  mojih misli in ne bom dovolil, da se nekdo znaša nad mojimi posti samo zato, da bi sebi povečeval priljubljenost ...

POVABILO !
Vsem, ki vam je všeč moj način razmišljanja in, ki ste začetniki, laiki, ki vam ni prvo bistvo ,da se eno  leto pred začetkom uporabe LCHF  oborožite z vso mogočo literaturo in jo preučite do zadnje  pike,vas vabim da se  pridružite na novo ustanovljeno skupino... LCHFza začetnike 

V tej skupini so dobrodošli vsi, ki imajo svoje misli, svoj pogled na ta način prehrane, kot tudi pomisleke.
Dejstvo je , da se skupaj učimo o vseh lepotah in čarih take vrste prehrane. dejstvo je pa tudi, da če že kdo naredi napako pa makar 100x. Jo skupaj, popravimo in razložimo tako, da bo še največji laik kot sem tudi jaz, razumel bistvo. Saj ni težko razumeti, če imaš voljo imaš vse.
Prav tako vabim tudi posameznike, ki se spoznajo na LCHF prehrano, saj nam bodo njihovo znanje in komentarji v veliko pomoč...DOBRODOŠLI!



Kakšen pa je moj pogled na LCHF prehrano? Čisto nič drugačen od vseh, ki so v tem načinu, že dolgo časa, nikoli nisem trdil, da bom uvedel svoje smernice, jih tudi ne želim, dejstvo pa je, da ni vsako telo enako in nimamo vsi enakega metabolizma ...Kakor je omenil tudi g. Grom v njegovi knjigi Bemumast, vsak je kar mu paše oz. kar mu dovoljuje njegova prebava, moramo se pa zavedati, da če se ne bomo držali pravil ki jih določa LCHF prehrana ne bo rezultatov, no vsaj ne v taki meri kot si jih želimo.
Pa si jih želimo vseh rezultatov ki jih prinaša LCHF prehrana... no ne vem ravno ?
Nekateri si želijo shujšati, drugi so na tej prehrani zaradi zdravstvenih razlogov, spet tretji in tukaj sem tudi jaz, pa si želijo samo spremeniti prehrano in zmanjšati vnos smeti ki smo jih veselo uživali toliko časa.
Nekaterim, ki se odločijo za tak način prehrane, ni do jajc in bodo iskali nadomestek, drugi zopet ne marajo avokada, tretji so alergiki ki ne smejo določenih živil, četrti pač ne jedo mesa, različni smo , in veliko nas je različnih, prav tako je veliko različnih načinov prehrane v LCHF ju, je pa dejstvo, da če smo se že odločili za to smer moramo imeti v glavi vedno  kratice Low Carb High Fat... saj ni tako zapleteno zmanjšati oh-je in povečati maščobe kajne?
No tisti ki so sprejeli LCHF zaradi zdravstveni razlogov in tudi tisti, ki so sprejeli LCHF zaradi zmanjšanja kilaže se bodo striktno držali  vseh pravil, tabel in preračunavanja in prav je tako, saj bodo samo tako dosegli ketozo, ki jim bo prinesla določen rezultat in boljše zdravstveno stanje, za vse nas ostale pa, ki smo sprejeli ta način LCHF prehrane zaradi boljšega počutja pa, če se kdaj pregrešimo niti ni taka napaka in sigurno ne bo konec sveta. O tem pa govorim že od samega začetka!



Žal mi je resnično mi je žal, če sem koga užalil z mojimi blogi, in posledično komentarji, ampak dejstvo je, da, če se ne bi zagovarjal bi bil ena navadna ovca s katerega se vsak vaški egoist lahko dela norca .

Danes se tudi opravičujem ker nisem objavil nobenega recepta  kajti vse kar bomo danes pojedli je že opisano v prejšnjih blogih


Za vse ki me ne želite več brati rečem
ZBOGOM

za ostale pa, ki ste pripravljeni deliti svoje misli in prepričanja pa lahko rečem le
LEP POZDRAV DO JUTRI  

3 komentarji:

  1. Živjo! Žal je dandanes tako, da če nekaj objaviš javno, lahko pričakuješ odgovore, tako pozitivne kot negativne. Sam sem se LCHFjal lotil januarja 2015. Takrat ni bilo nobene slovenske FB grupe, skoraj nobene slovenske internetne strani in skoraj vse informacije sem moral zbrskati iz tujih strani. Večina je omenjala za dobro učinkovitost do 50g OHjev na dan in da je poanta ravno v preprostosti - se pravi, ješ kar je na seznamu in kadar si lačen, vendar se ne nažiraš. Sam sem začel tako, da sem pri glavni obrokih začel krompir, riž ipd. zamenjevati s solatami ali kuhano zelenjavo in sem praktično jedel isto kot prej, le brez škrobnih prilog. Rezultat je bil -15kg v pol leta. Diagnosticiran sem z prehranjevalnim sindromom, kar pomeni povišane trigliceride in GamaGT in po tej dieti, se mi je vse znormaliziralo. Po pol leta sem začel malo grešiti (težko se uprem kakemu pivu poleti), tako da sem nato cca leto in pol se enkrat do dvakrat na teden prekršil, pa sem kljub temu ostajal v pasu +- 3kg. In sedaj, ko prevrtim čas za dve leti naprej - ljudje govorijo da moraš pojesti samo 20g OHjev na dan (sovražim ljudi ki štejejo kalorije in vsako stvar, ki jo dajo v usta), če malo odstopaš od nečesa, ti očitajo, če poveš drugače, si bedak... dejansko taki posamezniki rušijo preprostost tega načina prehranjevanja. Zato kar pogumno z blogom naprej in se ne oziraj na peščico, ki kravžlja živce. Meni se resnično smilijo taki ljudje.
    LP, Sebastijan

    OdgovoriIzbriši
  2. Sebastjan
    Hvala za vaš iskreni komentar. Veliko mi pomeni in veliko sem pobral iz njega.. Probal bom posredovati čim več podatkov drugih uživalcev lchf prehrane da bodo začetniki lažje dojeli bistvo...
    Hvala vam

    OdgovoriIzbriši
  3. Z veseljem berem , le pogumno naprej !

    OdgovoriIzbriši