četrtek, 2. februar 2017

Ponovi vajo...! Napaka, opravičilo in razlaga o namenu "MOJEGA" bloga.....15. blog o moji LCHF odisejadi

Moja napaka
Pozdravljeni Dobrojedci.


Kako naj začnem, da boste vsi razumeli, kaj hočem povedat.








NAMEN MOJEGA BLOGA NI UČENJE DRUGIH IN RAZLAGANJE KAJ LCHF PREHRANA JE, KAJ JE DOVOLJENO IN KAJ NE!

Bistvo mojega bloga je, da vam predstavim moj pogled na to vrsto prehrane, opisujem vam vse moje občutke, misli, dogajanja povezana z njo tako po smernicah lchf prehrane  in kar je najbolj pomembno, dogajanja tudi zaradi mojih napak, ki nikakor ne spadajo v lchf,  z namenom, da bralci mojih blogov teh napak ne bi počeli. Prav tako moji  blogi zajemajo  preizkušanje receptov in seveda ustvarjanje novih, ki naj bi , no včasih tudi  ne  spadala v lchf smernice.

Ste razumeli namen ? 



V včerajšnjem blogu sem opisoval recepte, ki so  vsebovali  moko iz tapioke ,
Pa sedaj vem, da tapioka v lchf prehrani nima kaj iskati. V paleo da  v lchf in keto pač ne .Oseba, ki mi je zagotavljala, da je tapioka tudi dovoljena v lchf prehrani se mi je zdela legitimna in sem nasvet vzel za sveto, žal se je zmotila,
Moja največja napaka pa je bila, da nisem pogledal hranilnih vrednosti...Tako kot se je dogajalo že v enemu od  prejšnjih blogov s čokolado , ampak kaj čem danes je nov dan. In dan za opravičilo.
 Pod kožo smo vsi krvavi mar ne?

Nasproti  nekaterim, ki vse vedo in vse znajo se pač ne bom postavljal, niti ne bom več komentiral njihovih misli in zapisov. jaz pač nisem tak, jaz sem samo človek, ki prizna svoje napake in jih tudi dojemam drugače kot nekateri...Take osebe  prebirajo moje  bloge  samo zato, da se zapičijo v moje napake  in  potem na veliko kažejo svoja znanja o vsem skupaj , saj ne rečem, veliko vedo in jih zelo spoštujem v tem segmentu, ampak dejstvo je, da jaz že od vsega začetka razlagam zakaj sploh pišem ta blog in s kakšnim namenom. Oni so mi pa že prvi dan moje odisejade dali na znanje,da napak ne sme biti in, da jih ne smem opisovati, in užaljeno pišejo po socialnih omrežji, da se zaradi takšnih kot sem jaz ne mislijo več truditi in oh in sploh... potem se pa sprašujem  " zakaj sploh dajejo nasvete. če  se potem užaljeno obnašajo, potemtakem naj bodo tiho in znanje zadržijo zase, ostali pa  se bomo  učili sami  in ko bomo vse, ampak res vse znali in bomo dr. lchf prehrane , se bomo pa  lahko  oglasili in pisali  o vsem tem.
Ampak kdo bo potem še sploh bral poste na socialnih omrežjih....? Mi, ki bomo vse vedeli sigurno ne...! Drugi  nevedneži, pa itak ne bodo smeli nič pisat. še posebej svojih zmot ne...Narobe svet vam rečem.
Jaz zase vem, da nisem tak. Vem pa tudi, da vam bom vse opisoval tudi svoje napake, zakaj...? Zato, da jih vi ne boste počeli, uf se že počutim kot papiga Ara. V glavnem jaz sem napako  priznal, obrnil nov list, se zopet nekaj novega naučil. in zakorakal v nov dan.
Zatorej če ste sprejeli moje bloge, z napakami vred  se rade volje še naprej ukvarjam z novimi recepti in opisujem mojo odisejado. Če pa ne, se bom pa odmaknil v mojo intimo in delil moje občutke in napake sam s seboj. Pa dosti o tej mučni plati .




Danes bom še enkrat pripravil in napisal recept za žlikrofe, toda tokrat brez moke iz tapioke
namesto moke sem dodal sorazmerno več  kokosove moke in mandljeve razmaščene moke
Kokosova moka je zelo dobra alternativa  pšenični moki. mandljeva pa vse skupaj dobro poveže.
In kar je najbolj pomembno obe sta dovoljeni v LCH prehrani





zopet sem se lotil žlikrofov tokrat brez moke iz tapioke
štiri žlice kokosove moke, sem zmešal z
štirimi  žlicami mandljeve moke in
dodal
2 jajca  in 3 rumenjake
 ter sol in vse skupaj zgnetel  v testo
testo je malo počivalo
 na strojčku za testenine sem  zvaljal testene plahte
v nadev pa zmešal
20 dag skute
5 dag slanine in
eno  jajce ter
sol in poper ter timijan
 na plahto testa sem naredil tri kupčke v velikosti čajne žličke
testo sem  zavil in   prerezal tako, da je bil nadev na sredini,
 na obeh straneh stisnil in na sredini žlikrofa pritisnil s prstom
skuha se isto kot navadne žlikrofe samo čas kuhe je cca 5 min daljši.

Pravi lchf Žlikrofi 


Današnjega jedilnika  vam ne bom napisal ker ga skoraj  ni bilo, razen mojih jogurtov  par prigrizkov narejenih iz dimljene Šunke, sira, masla in paradižnika,
ter  kosa LCHF schwardvalske torte
za kosilo, ki je ostala od včeraj. Recept zanjo je v včerajšnjem blogu  . Žlikrofi pa zamrznjeni čakajo na kateri drug dan ....


Jutri je nov dan in novo dogajanje
za danes pa samo še lahko noč.
    

2 komentarja:

  1. Če ne bi vsake svoje objave delil v tej fb skupini, potem še tistih par, ki tole na hitro preberejo tako kot jaz, ne bi prebralo tega, tako pa vseeno iščeš pozornost in potem komentiraš kaj je imel kdo za povedati. Sicer nisem pikolovska, ampak določeni segmenti so slovnično tako zelo pod nivojem, da so čisto neberljivi. Zadnjič tule gor.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala za oceno... Vsak ki piše blog išče pozornost. V bistvu vsak ki je na socialnih omrežjih in malenkostno objavlja išče pozornost! Pišem pač kar hočem to je moja pravica.Nikogar ne silim v nič, če vam ni všeč ne berite
    Pa lep pozdrav

    OdgovoriIzbriši