ponedeljek, 6. februar 2017

knjiga Bemumast.....19 blog o moji lchf odisejadi

Pozdravljeni Dobrojedci.

Pa sem jo prebral, knjigo namreč.
Na deževno Soboto sem se zvrnil na kavč in začel brati knjigo, Bemumast, avtorjev  Tjaše Vrhovnik  in Gašperja Groma.
Začel sem poln navdušenja in  pričakovanj , no po nekje na pol prebrani  knjigi , me je veselje in navdušenje minilo , kajti po 60 prebranih straneh nisem osvojil nič navdušujočega , razen tega, da sem osvojil zgodovino prehranjevanja sodobnega človeka , kako deluje telo kako, nastajajo maščobe , kakšne sploh so, njihov podrobni opis,  kaj je glukoza, kaj  je inzulin za kaj je dober,  itd.... Počasi se mi je dozdevalo, da sem šel nazaj skozi čas in se znašel v učilnici kemije ali pa biologije v srednji šoli. Pa brez zamere g. Grom . Pričakoval sem malo več o razlagi Lchf prehrane , kajti uporabne stvari za začetnike  se začnejo šele nekje na 120 strani knjige /knjiga ima 138 strani...
No pa da ne bom preveč kritičen. Knjiga je sicer dobra celo zelo dobra za tiste, ki so že vpeljani v LCHF prehrano, Ki se strogo držijo keto ali lchf prehrane, ki si preračunavajo vnos ohjev maščob ali beljakovin. Da ne bo pomote, knjiga ima zelo dodelano vsebino podkrepljeno z vsemi mogočimi podatki in tabelami.... In nasplošno je zelo dovršena, ko bom v keto in ko se bom šel resno lchf prehrano mi bo v veliko pomoč. je pa v knjigi par zelo dobrih misli, ki ti sigurno ostanejo v glavi in jih melješ še kak dan ali dva, če pa jih dojameš, pa jih imaš tudi za svoj moto in vodilo.

Dejstvo pa je, da nekateri ljudje , med njimi sem tudi jaz, ki smo začeli z lchf prehrano zaradi želje po spremembi prehrane in življenja, v njej ne najdemo bistva, kako naj začnemo in  kaj naj sploh počnemo.  Kot že rečeno, meni osebno niti ni povedal nič novega kar že ne bi nekoč davno slišal,
razen vnosa maščob in kako naj se obnašam do svojega telesa, ko sem prešel na lchf prehrano.

No pa, da  zaključim , strokovno je knjiga na visokem nivoju in večina si z knjigo lahko veliko pomaga, jaz pa kot začetnik laik si z njo še ne morem toliko pomagati kolikor bi hotel.

ocena od 1 do 10
strokovno čista 9
praktično pa 7

Naslednja  knjiga v vrsti strokovne literature, ki se je bom lotil  je pa  resnice in laži o hrani avtorice
Anite Šupe, tudi nanjo komaj čakam.


Sicer se je pa danes začel drugi teden moje prečiščevalne jogurtove kure... vsak dan sem bližje dnevu, ko bom v lchf prehrano in z njo ketozo zakorakal na polno  prečiščen in pripravljen na popolno preobrazbo mojega metabolizma, ....
pa lep večer še naprej

Ni komentarjev:

Objavite komentar