nedelja, 16. oktober 2016

Pozdravljeni vsi Dobrojedci.

 Dobrojedci ....? tako nas bom sedaj imenoval, zakaj tako?
ker vsi mi radi jemo in radi jemo dobro. Na tem blogu vas bom obveščal o vseh gostilnah , restavracijah in podobnih hiškah ki nudijo dobro ali slabo hrano, da boste vedeli kam naslednjič zaviti . levo ali desno ...hehehe. Poleg tega vam bom  serviral še kakšen recept , prilagojen oz. napisan tako, da vam bo razumljiv, vse skupaj pa tudi poslikal ali pa posnel video. Se strinjate...?Jaz se,
no tudi kakšen nasvet vam bom podal če boste to želeli ... odgovoril na vprašanja itd. 
No tudi vaše nasvete in kritike bom sprejemal da bo lažje in predvsem lepše .
no pa začnimo ...
Aja no moja slavistika ni ravno najboljša tako, da se za slovnične napake že sedaj iskreno opravičujem ...  


No naj se predstavim . Moje ime je Dejan  22 let sem že profesionalni kuhar ali po angleško (glede na to, da je zdaj to pupolarno ime)  chef!
imam kar nekaj hobijev, med drugim tudi rad obiskujem različne ponudnike prehrane in dajam kritike, sicer niti ne tako strokovne, ampak realne glede na to, da nisem novinar . Kar nekaj sem jih tudi že podal sicer na  njihovi fb strani .
Na prigovarjanje znancevin prijateljev  pa sem se odločil, da začnem pisat blog
blog o vsemu kar omenja hrano.
Pa to ne bo klasični blog o kuhariji teh je sedaj cela poplava , še največ tistih, ki o kuhanju načeloma nimajo pojma ... Ok pa pustimo to na strani . to bo blog o vsem in o vsakem npr. dal si bom izziv  če bom pri "Matičku" pojedel dobro kračo, jo bom pripravil doma na lažji način in recept z slikami ali video tudi objavil na blogu  poleg tega bom podal oceno "Matička", da boste vedeli ali se splača it na kosilo ali ste razumeli....?


No naslednji projekt bo kmalu  se tipkamo
čao

Ni komentarjev:

Objavite komentar