nedelja, 16. oktober 2016

Neka nova dogodivščina

  Evo me spet Dobrojedci.



Danes me je starejši sin presenetil z željo , da bi on pripravl celo kosilo.
moja malenkost in moj sine
"Prav" sem rekel boš pa ti glavni kuhar.  Ne vem ali je bil njegov izraz na obrazu val navdušenja ali pa odsev strahu.
No priprave in pogovor je sledil v ritmu sin , oče hehehe za naju  nekaj novega sigurno.













dogovor o kosilu je padel.
Na mizi se bo znašla domača goveja juhca , ki jo je mimogrede skuhala že včeraj mama od moje Nine ( Nina bo med drugim igrala posebno vlogo v pisanju najinih odisejad na blogu , tudi kakšen recept bo dodala in pripravila).Po juhici bodo po otroškem izboru nepremagljivi piščančji fileji po dunajsko, za prilogo pa krompirjevi mufini, poleg še berivka iz domačega vrta, za sladico pa skutina crostata z jagodičevjem.
gotova jed  mmmmm

Kljub večjim in manjšim napakam ki so sledile je pripravil zelo okusno kosilo, no najbrž sem malo preveč čustveno odreagiral , ampak konec koncev je kosilo pripravil moj otrok .
 Še najbolj me je fasciniral krompirjev muffin






recept za muffine:
 2 srednja krompirja po osebi
eno jajce po osebi
drobtine
pecilni prašek pol vrečke za 5 oseb 
sol, poper, kumina, muškat orešek, majaron,
olje

krompir se že kuha
pripravimo pa tako.
krompir olupimo,
narežemo na kose skuhamo v slani vodi.
Kuhan krompir odcedimo
ohladimo in speštamo.
Dodamo jajca in vse začimbe skupaj z soljo in poprom
drobtine dodamo po občutku ravno toliko da pobere vso vlago
pekač za muffine namažemo z oljem in             posujemo z drobtinami,
v vsak predalček  dodamo  maso da bo do vrha in spečemo na 180 stopinj celzija cca 20 minut
mmmm


skutina crostata z jagodičevjem
za testo potrebujemo
150 g masla ( ne potrebujemo tehtanja ker so na zavitku masla označbe gramov ).
Cca 250 g moke to je 2x 2dcl kozarec
50 g sladkorja cca pol 2dcl kozarca

vse to
začetek gnetenja
zgnetemo v testo








narejeno testo
testo damo na hladno za pol ure






 
za filo pa potrebujemo
tako zgleda napol narejena fila
pol kg skute
2 jajci
2 žlici kisle smetane
sadje ki ste ga našli v hladilniku  v mojem primeru sem imel maline in borovnice ter sveži ribez iz Lidla
sladkor in vanili sladkor ali vanili ekstrakt


vse to zmešate v zmes

testo razvaljate in ga položite na pekač

vanj z vilico naredite luknjice





testo položite v pečico ki ste jo segreli na 180 stopinj  za cca 10 minut



pekač po 10 minutah vzamete iz pečice in vlijete skutno  zmes
in takoj nazaj v pečico za približno pol ure

crostata je pečena
in še prerez

buon apetit 

Ni komentarjev:

Objavite komentar